בואו להציץ בסל הקניות שלי - coca style

27 במרץ 2018

בואו להציץ בסל הקניות שלי

הקיץ מתחיל לבצבץ ואותי זה מביא להילוך חמישי מבחינת המצב רוח, אוהבת קיץ ואוהבת פרטים קיציים, כי בקיץ יש  תמיד שיק.

אז בחרתי לעצמי כמה פריטים שהם בטוח היו חרושים אצלי בקיץ, אז בואו להציץ בסל הבטוח !!



אז אם כבר סל קניות, קבלו את השק/ סל /שקית או איך שלא תקראו לזה ,שזה פשוט היסטרי למות, זה בחירה מצוינת, רק צריך לשים לב מה מכניסים לתיק, זה גלויי לכולם וזה נראה טרף קל לגנבים .


מכנס קצר ורוד- אז אומנם עשויי מבד קורדרוי וזה בד דיי חורפי, אבל תודו שיש לו טוויסט, אז כל עוד המזג אוויר לא סגור על עצמו זה הזדמנות לחרוש עליו  ולהנות ממנו. 


משקפי שמש אופטימיים - שהחיים לא כל כך ורודים אפשר לצבוע אותם במשקף אופטימי ורוד.

צעיף - אני אוהבת לקשור צעיפים במיוחד בקיץ, קיץ שעבר הייתי חזק בבנדנות, הקיץ בא לי להיות יותר קלאסית 


נעלים פרחוניות- בתקווה שעד שהם יגיעו אני בעזרת ה' אסיים את השיקום ואעלה על העקבים.

תיק מהמם עם שיק וסטייל , שהייתי פשוט חייבת , השילוב של הידית עץ והבד פשתן פשוט מושלם.



ואם ממש חסר לכן בגדים ברשימה, זה לא סתם אחרי הסדר פסח שלי בארון, החלטתי לעשות סטופ.. יש לי מלא בגדים !! 

נשיקות 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי