מה קניתי ? ומה קיבלתי - דוח קניות - coca style

15 במרץ 2018

מה קניתי ? ומה קיבלתי - דוח קניות

כל אחת שמזמינה משהו מהאונליין תמיד סקרנית לדעת האם מה שהזמינה תואם למציאות? האם הוא נראה אותו דבר? וזה באמת מה שישפיע בקבלת החלטות על הבגד או על האתר, האם ההזמנה הייתה אכזבה או הצגה!!!

אצלי זה בנוהל לעשות קניות ולבדוק את טיב המוצרים, רק שאני יותר קשוחה מכל קונה אחר, כי שאת בוגרת עיצוב אופנה את קשה עם עצמך את מסתכלת על רמת גימור, תפרים ובודקת את זאת שתפרה לך את הבגד? אז הפוסט הפעם מתקשר לאינסטגרם כך מי שרוצה לראות את המוצרים שתזדרז יש לה 24 שעות עד שהסטורי ימחק לינק לסטורי- 

אז נתחיל קניתי את האוברול מנצנץ בלי שום סיבה מיוחדת, יש לי מדף פייטים וזה הופעה גלאם..אבל הזהירו בגלל שההופעה מאוד נוצצת , תמעיטו בתוספות של תכשיטים אקסוריז והאיפור מוגזם..ותביאו קצת עדינות.
https://goo.gl/aa9u9f

הפריט הנוסף הוא ג'קט קלאסי בצבע ורדרד שישרת אותי מצויין לקראת האביב, ורוד עתיק איכותי ויפה.
https://goo.gl/N1ErXD



הפריט הנוסף והאיכותי שאני מאוד מצטערת שלא קניתי אותו בחורף וזה הסוודר הלבן שהוא קצר כמעט כצו חולצת בטן, יש לו טווסיט ואני ממש אוהבת.
https://goo.gl/6WwDM5



ועוד פריט מנצח שאני ממליצה באהבה ענקית לדוסיות שיק, והוא חצאית עור נדירה עם כפתורי עור , החצאית ארוכה ויש לה קטע היסטרי !!!!
https://goo.gl/ru2pXM



ואחרון חביב הוא שמלה שרק אוהבות וינטג' יעופו עלייה וזאת שמלה כחולה עם שרוולים תפוחים היתרון שזה לא ויטנג' מיד שנייה אלא רטרו מושלם , חדש ודנדש, אולי הבד קצת מעצבן..אבל להופעה כזאת מנצחת זה שווה את העיקצוץ.

 מקווה שאהבתם..

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי