איך להיות הכי שיקית בחוף הים?! - coca style

4 ביולי 2018

איך להיות הכי שיקית בחוף הים?!

היי פאשניסטות רוצות לתת בשיק ולנופף בים ולהביא סטייל לחוף ..אז במיוחד בשבילכן אספתי את כל הפרטים עם הכי סטייל שכולנו צריכות!!



JUST WANNA HAVE FUN- בגד ים הורס שמצאתי ב Onot&jump ..אני יודעת שלנשים בעיקר קשה למצוא בגד ים שיכסה את הטוסיק ומה לעשות אנחנו לא נערות משמר המפרץ, ובעונות מצאתי בגד ים שלם מצניע את כל האיזורים שצריך להצניע , יושב בול והכי חשוב מכניס שיק ופאן ..כי בינינו כולנו רוצות כייף ופאן ובמיוחד בחוף הים.
לאתר של עונות& ג'מאפ
כפכפים - זה הכי קיץ ישראלי- אז מאז המצאת נעלי האצבע לא הומצא שיק שכזה, נעל לב שהיא בול אני, רוצה גם נעלים שיקיות לקיץ..יש לי קוד הנחה לעוקבות שלי באתר של איפנמה ישראל, קוד הנחה - 0718 יקנה לך הנחה של 20 אחוז בקנייה מעל 100 שקלים , ותגידו שקוקה שלחה אתכם.
לאתר של איפנמה ישראל-
קש ! תיקי קש- זה הטרנד הכי קייצי השנה, ומשום מה לא נראה שהטרנד יעזוב..כי קש זה הכי ים..טמה גם שתמונה עם תיק קש זה חובה באינסטגרם.
מגבת חוף- אני מאוד אוהבת שגם המגבת חוף תהיה בשיק..ונו מגבת פסים זה מתבקש !!
פירות ושש בש-
אז כן אחת ההנאות שלי זה לקנות פריט מושלם ולהשתמש בו למשהו אחר ושונה , אז אם להודות שש בש עוד לא למדתי לשחק, ואף פעם לא מאוחר, מי בא ללמד אותי, אבל עד אז נשתמש בו כמגש פירות לים..נכון סטייל?!



קריאה- 
עיתוני אופנה, ספר טוב ולהתרחק מהמטקות שלא יפול עלייך איזה כדור...סיוט שלי.
קרם הגנה- הקרם הגנה של איב רושה, עם 30 spf הפייבוריט עם הריח הנעים , קרם הגנה שמגיע בספריי שקוף, לא תצטרכי לחפש מי שימרח אותך, פשוט משפריצה על הגוף ונשמרת.
https://www.yvesrocher.co.il
וכמובן לא לשכוח, קרם הגנה, משקפי שמש, כובע ולשתות המון, ולהיות חכמים בשמש.

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי