שיעור חופשי בסטייליניג לבית ספר - coca style

16 באוגוסט 2018

שיעור חופשי בסטייליניג לבית ספר

בתור תלמידה תמיד היה לי את הקלמר הכי שווה בכיתה, הקלמר היה עמוס במרקרים , עטים צבעוניים, וכל מיני פיצ'יפקס מגניבים.. וגם עכשיו שאני לא תלמידה אני מאבזרת את עצמי בפריטים מלאים סטייל אצלי בשולחן עבודה. אז לקראת השנה החדשה קבלו ממני שיעור בסטייליניג לבית הספר .


1. הכניסו את הטרנדים שאתם אוהבים גם לכלי כתיבה שלכם- אני אוהבת צורות גאומטריות ומצאתי ברשת ביתלי מחברות מגניבות הכי סטייל שיש שחור לבן, ואתם כבר יודעים כמה אני אוהבת את שתי הצבעים האלה.. וזה הכי שיק.

2. הכניסו לחנויות זולות ומטורפות תמיד שם תוכלו למצוא את הפריטים השווים - ברשת המטורפת דייסו חברה יפנית-DAISO JAPAN , קניתי את הרוב כלי הכתיבה יש בה הכל, לא צריכה להזמין מאתרי אונליין ולחכות חודש שיגיע..פשוט הכל ב10 שקלים ושווה ממש.
אז מה קניתי?
אטבים צבעוניים מהממים
מחברות מדליקות
נעצים צבעונים
מספרים מדליקות
מחורר 
ותראו איך בכסף קטן אפשר להכניס שיק וצבע ביום לימודים/משרדי.


3. תכניסו גימיקים שיהיה לכם מעניין בכיתה/משרד -
אני מצאתי בדייסו מספרים  מגניבות שכל פעם את יכולה לשנות צבע, מומלץ לא לכאלה שסובלים מבעיית קשב, כי אחרת לא תפסיקו להתעסק עם זה ..
 שימו לב, העטים הללו הם מושלמים כל עט בצבע אחר וניחוח אחר, אני ברגע זה מסניפה עט ורוד תות וזה מושלם. 

שיהיה לכולנו שנה של למידה הצלחה , ותהיו תלמידים טובים, שלא אעשה לכם בוחן פתע.

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-

נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי