איך לנצל את זר הפרחים שקיבלת עד תום? - coca style

1 באוגוסט 2018

איך לנצל את זר הפרחים שקיבלת עד תום?

איזה כיייף לקבל פרחים,תמיד זה משמח ועושה טוב על הלב ובכלל מקשט את כל הבית, המבאס שהפרחים מתחילים לנבול ובפועל פחות משבוע והפרחים בפח הזבל..אז איך לדעתכם אפשר לנצל את הפרחים?!


אז לכבוד טו באב קיבלתי את הזר המהמם הזה מזר פור יו והאמת שהם כל כך יפים שעשיתי "סשן תמונות" באינסטגרם ובסטורי.
אחרי שבוע , כמו כל זר , סופו להיות בזבל.. אבל אז החלטתי לנצל את הפרחים עד תומם..קטפתי את כל כותרות הפרחים ויצרתי ערימה ..והדבר שקרץ לי הוא אמבטיה מפנקת אבל לצערי אין לי אמבטיה אז הסתפקתי בפינוק לכפות הרגליים.
לקחתי גיגית לבנה, הכנסתי מים פושרים ומים חמים.

הוספתי גם סבון ג'ל רחצה של איב רושה שהוא מושלם ואהוב עליי, הוספתי שמן ארומטי ורדים, ונהנתי מהניחוח. 

כמובן שאם כבר טיפול רגליים אז השתמשתי בכל האביזרים המושלמים של החברה היפנית דייסו Daiso japan שהגיעה ממש לאחרונה לישראל, אז לכבוד ההשקה התחדשתי במוצרים לפינוק רגליים-  משטח מסג' לרגליים, ומוט מסג' מרגיע ..

ולומר את האמת היה לי כל כך כייף..שהייתי חייבת לשתף אתכם בכייף הזה..אז בפעם הבאה שתקבלו פרחים אל תתבאסו לזרוק לזבל...אלא תהנו מהפרחים באמבטיה חמימה..כייפית של הביוקר..ואל תשכחו לצלם לי.

ועכשיו קבלו במחיאות כפיים את הרגליים הלבנות שלי.



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית


052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי