נעליים -אז והיום - coca style

15 בדצמבר 2015

נעליים -אז והיום

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת סיפורי לילה ולילה - איך פעם היו קונים נעלים?

1. מחפשים סיבה למסיבה -קונים נעל או בחג או באירוע.
2. הנעל  חייבת להיות עור כי זה מחזיק מעמד לשנים רבות.
3. הנעל בדר"כ תהיה בצבע שחור כי זה מתאים לכל הבגדים.
ואם לא קונים נעליים - אז פשוט מאוד מעבירים אחד מהשני, ואם המידה גדולה או לוחצת- זורמים ושורדים או כמו שפעם נהגו להגיד "זה מה יש" !! 
 
 
אז לי זה באמת נשמע סיפור ישן .. ואני מודה לאל שאנחנו לא חיים בדור הזה והיום "נעלים קונים מהר",  בדורנו הבקשות הם יותר שיהיו לנו נעלים בכל הצבעים, שהיו נוחות, שהיו שיקיות ובאמת המגמות כיום השתנו, אבל יש משהו אחד שאני מקנא מהסיפורים של פעם ..שפעם הנעל שהיית נועלת הייתה נעל בתפירת עבודת יד, חזקה, נוחה ועמידה ולא נעל בשקל שבאמצע הדרך את נשארת עם העקב בחוץ (כן זה קרה לי לדאבוני)
 יצאתי לחפש את אותה נעל של פעם.. בחיינו לא פשוט למצוא נעל כזאת, כי רוב הסנדלרים הם מייד אין צ'ייאנה .
וכאן נעזרתי דווקא בעמיתי למקצוע ושאלתי איפה ניתן למצוא נעל יפה, נוחה אורתופדית, ושיקית ושסנדלר יעשה אותה בדיוק בשבילי (חלום ילדות)
הפעם רציתי מגף שטוח ושיקי כי לפעמים בא לי לאחוז בקרקע , אמרו לי לכי לטבע נאות ואני ישר התחלתי לפזר קילשאות - "כן החנות של הנעלי נוחות של הקיבוציניקים, מתנחלים,דתיות ועוד.."אבל אמרתי ננסה.. מבט ראשון בכניסה לחנות אני רואה את הדוגמנית חווה מונד עם הופעה שיקית ונעלי מגף נדירות ואז אמרתי יש למה להכנס, טבע נאות מגלה תעוזה, אורבניות מודרנית, העור איכותי מאיטליה, התפירה כחול לבן מישראל, וזאת נעל שאת נועלת אותה את מרגישה שנתפרה עבורך.
עכשיו אציג את הנעל ואתן תגידו את דעתכן, נכון מושלמת !!

 
 
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. Adaware Antivirus Crack Such a nice and helpful piece of information. I’m so happy that you shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing. Visit My site

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי