הקנייה השווה ביותר !! - coca style

24 בינואר 2017

הקנייה השווה ביותר !!

הסטטיסטיקה לשנת 2016 מדווחת על 54 מליון חבילות דואר שנשלחו לישראל, וכן גם אני אפשר לומר תרמתי את חלקי ,  אכן נשלחו לביתי כמה אלפים של חבילות (ששששקט שמנהל הבנק לא ישמע).

כל אישה תסכים איתי שאין רגע יותר מאושר מהרגע שמגיעה חבילה, הצפייה הממושכת וטקס קריעת החבילה, אז מה הפריט שעשה לי שמח בלב, ובהחלט כדאי גם לכן להזמין?! ואפילו לברך אותי ולהשאיר לי טיפ.

אז כולנו יודעות ומכירות את כל תהליך הקנייה באינטרנט מרגע שענייך לכדו " את הפריט המושלם"  וגם מכירות את הפחד שזה לא יראה אותו הדבר במציאות, אז הטיפ שלי הוא תמיד להסתכל על הניקוד והחוות דעת של הקונים ,ולראות תמונות של הקונים ואם זה נראה טוב אז להזמין..אז ככה בדיוק קרה לי עם המעיל פרווה האפרסקי/ורדרד הזה, ראיתי  באתר,וראיתי את המחיר הלא יאומן , ובתור אחת שיש לה רק מעילי פרווה של הביוקר ושל מותגי על..היה שווה לי להמר..והאמת שזכיתי, זה היה לי הימור מושלם.

כשהגיעה החבילה יצאתי לרחובות ופשוט התלהבתי כמו ילדה קטנה שמקבלת ממתק מתוק !!
אז לסקרניות אל תדאגו יש כאן לינקים- לאתר של shein שגם אתן תרוויחו ותהנו, ובואו תציצו במחיר לא תאמינו "קנייה שווה תרתי משמע"- פחות מ 150 שח ..סופר משתלם ולא כואב בארנק.

אז יצאתי לפינת הקקטוסים המדהימה וכמובן שזה המקום המושלם להצטלם ולראות מה לבשתי-

מעיל פרווה נדיר בצבע ורוד פודרה - מקנייה מוצלחת של אינטרנט.. נראית הכי אוליגרכית ,נו הלוואי !!

 מכנס ג'ינס 505 של לוויס- Levi's - האמת שזה דומה מאוד לג'ינס הראשון שהיה לי, התחלתי את הרומן של ג'ינסים על לוויס, מי היה מאמין שיעבור יותר מעשור וחצי והאני עדיין ילבש את אותה הגזרה לא לא אותו מידה ...חבל !! 


נעלים נדירות בצבע קרם עם עקב מושלם בצבע זהב-  charles and keith - טוב אז לא רוצה לגרום לכן להזיל ריר אבל רציני זאת נעל אחרונה בגזרת מידה 36 ולרגע הרגשתי הכי סינדרלה.. אבל לא עדין מחכה לנסיך.

חולצה לבנה של TOPSHOP- אחת החולצות הכי אהובות עליי כי זה עשויי מבד שלא מצריך גיהוץ.. ואחד התסכולים שלי למה לא קניתי בזמנו בעוד כמה צבעים.. 


תיק פרווה הורס- מבית chiccy-יש שם מבחר תיקי קלאץ' שמרעננים ומשדרגים  לי כל לוק.

..ועכשיו תנו לי קצת להשוויץ קצת

לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי