אופנת ילדי הפרחים - coca style

14 במרץ 2015

אופנת ילדי הפרחים


הסטיילסטית לימור אלזמי מספרת שלמרות שנולדה בשנות ה 80 תמיד רצתה לחיות באופנה ובסטייל של שנות ה 70  וילדי הפרחים, האם יהיה ניתן להחזיר את הגלגל רק ב"אופנה "ולא "בגיל".?!!
בוודאי כי באופנה תמיד יש את "הרטרו".. מזל כי אחרת הייתי אמורה להיות זקנה בעשר שנים !!!!!
 



טוב אז אתן אוהבת שאני כנה אתכן, אז אגלה לכן סוד, הוזמנתי להתרשם מקולקציית רשת האופנה " קרייזי ליין" ולא ממש ידעתי על מה מדובר, לי תמיד הייתה  במחשבה תפיסה שאופנת קריזי ליין היא אופנה שמרנית. אבל מחשבות לחוד , וחלומות לחוד, הופתעתי לגלות קולקציה צבעונית שכל אחת יכולה למצוא את עצמה יש שם .רשת האופנה פותחת את עונת הקיץ בחגיגה שנות ה 70 ומציגה מגוון פריטים בהשראת ילדי הפרחים המעניקים מראה שיקי ולא מתאמץ, הדפסים אתניים בצבעים חמים, גזרות "גרפיות" לצד פסים וחיתוכים מעניינים ומציגה קולקציה רבגונית וצבעונית.
מה יש לנו שם?
קולקציה חופש שהיא קולקציה משוחררת, נוחה וקלה למראה קייצי המתאים לחופשות הקיץ הנעימות. הגזרות משוחררות, קלילות מבדים נושמים וטבעיים .
קולקציית טבע קפסולה ייחודית אשר עשויה מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה בצבעוניות עדינה שנעה מצבע טבעי של שמנת וניוד לצבע אפור בהיר, ורוד פסטלי, כחול וקורל. 
קולקצית לוצ'י שאני אישית הכי מתחברת אלייה, היא קולקציה צעירה ונערית מלאת שיק,בוהו שיק,אופנת רחוב,פרנזים ומה לא...
קולקציית בגדי הכושר- וקולקציה  שאני חייבת להתחיל לאמץ אותה.. כן כן שמזכירה לי שאוטוטו קיץ.. ואני צריכה להשיל כמה קילוגרמים, יש  בקולקציה מערכת לבוש מיוחדת המסייעת לזיעה שבגוף להתנדף ולהותיר את הבגד יבש. הבדים עשויים מתערובת כותנה וויסקוזה יחד עם בדי רשת נושמים. הגזרות כוללות חתכים מיוחדים לחיטוב, אלמנטים עיצוביים כמו טרנד הזברה, רוכסנים ותפרים צבעוניים. 



 

אגלה לכן שאני מסודרת כבר לקיץ ,ויש לי ג'לביה לחופשת הקיץ המתוכננת, ותיק קלאץ' פרחוני כמובן, כיאה לילדת הפרחים , אהבתן ?
בחרתי בג'לביה שחור לבן כי כל טוייסט יכול להיות מעניין איתה...תיק זרחני צהוב, אודם וורוד... ואת בשיא הסטייל..!
 

אז בטח תרצו לדעת, מהם הפרטים שרכשתי משם... אז אתן מוזמנות לעקוב אחריי באינסטגרם ולדעת  ..
https://instagram.com/limoralzami/

אוהבת תמיד
לימור אלזמי (ילדת הפרחים)
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי