עוגת גבינה לימון מטורפת - coca style

5 ביוני 2023

עוגת גבינה לימון מטורפת

אני אוהבת שכל דבר אצלי הוא יצירת אומנות וככה בדיוק אני מתנהגת גם שאני במטבח !!!
ביום שישי האחרון אפיתי עוגת גבינה לימון מעץ הלימונים של הוריי, ואתן כל כך התלהבתן  שגרמתן לי לעלות את המתכון גם לבלוג.

אז כמו תמיד בלי הרבה ברבורים, עם מצרכים שיש בדרך כלל בבית.

מתכון עוגת לימון גבינה מטורפת
 תחתית העוגה 
לוקחים חבילת בישקוטים ממליצה להרטיב אותם בחלב כדי שיהיה עסיסי ויהיה קל יותר לסדר אותם בתבנית.
מסדרים את זה יפה בתבנית עגולה בגודל 22 אם יותר פשוט תכפילו כמויות.

ואחרי שזה מסודר עוברים לעוגת גבינה לימון 🍋
מילוי גבינה  של העוגה-
מקציפים 2 ביצים עד לקבלת קצף לבן, מוסיפים שקית סוכר וניל; כפית תמצית וניל; 6 כפיות סטיביה  וגרידת לימון בכמות של כף.
תערובת הגבינות- 
 1 וחצי - גבינה לבנה 5 אחוז 
1 גבינת ריקוטה
2 גבינות שמנת של פעם חמוצה קטנים/ או יוגורט טבעי ביו אישי.
2 כפות קונפלור.
גרידת לימון הרבה !!
רבע כוס לימון סחוט
מערבבים את הקצפת יחד עם מילוי הגבינות עם מרית בלי לשבור את המרקם.

שופכים את המילוי גבינה על  הבסיס לעוגה של הבישוקטים. 
אני הוספתי בין לבין עוד שכבה של בישקוטים והוספתי גם שביבי קוקוס בשביל הטעם.

לחמם תנור 10 דקות לפני ל 200 מעלות להכניס תבנית ריקה ולמלא אותה במים, ורק אחרי שיש אדים רק אז להכניס את העוגה וקדימה לאפייה -  180 מעלות ל 35 דקות.

אחרי שהעוגה מוכנה מוצאים אותה מיד ומקשטים למעלה בקרם גבינה- לוקחים גביע גבינה לבנה (או שמנת חמוצה) מקציפים ידנית עם סוכר וגרידת לימון ומכנסים אותה לעוד 5 דקות אפיייה, אתן תראו שיתקבל ציפוי מבריק.
 
תתכונו להתלהבות כי זה עוגה הצגה !!


אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי