רוצה להראות ג'וסי? - coca style

28 במאי 2015

רוצה להראות ג'וסי?

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה בפוסט הכי ג'וסי קוטור שלה ומביאה את הפריטים שיעשו לכן ולי את הקיץטוב כבר אתם יודעות שיש לכן עסק עם חולת מותגים .. אבל נו אני עובדת על עצמי ומנסה לצמצם בקניית מותגים ואז בדיוק בול בתקופת "ההתנזרות מותגים" מזמינים אותי להשקות הכי קוטור ...ומה קרה- נפלתי - מודה באשמה!!!
אז כדי שאני לא ירגיש "שנפלתי לבד" משתפת אתכן בסטייל הכי לוהט  לקיץ 2015 :
 

 
 
 
המותג הראשון שעשה לי את הקיץ הוא  GUESS -
כיאה לחולת תיקים, שלא מצליחה לעמוד בפיתוי וקונה ערימות של תיקים, ותמיד בא התירוץ שאותי לימדו אותי שכל אישה חייבת תיק איכותי וטוב, ולכן אני חייבת להשקיע בתיק.. אז תנפנפנו בתיקים החדשים של GUESS
הטרנדים מעניינים ביותר מדובר בטרנד מטאלי שהתאהבתי.. כסוף,ורוד, וכחול..., טרנד ההדפסים לאוהבי הדפסים צבעונים של נקודות, משבצות, פיפטה ,פסים, מנומר ודקלים.
 
למה כן? תיק תמיד מקפיץ הופעה, זה האקססוריז המושלם והנצחי.
 
 

 המותג השני שלא רואה את הקיץ בלעדיו הוא - JUICY COUTURE
 
וכידוע כל תיק צריך נעל תואמת אז קבלו את הנעלים הכי הכי לוהטות... שרק בשבילן אני מוכנה לפנות מדפים מארון נעלים שלי... אני אתן לכן הצצה.. וכבר מזהירה .. יהיה לכן קשה לבחור נעל אחת.. אז קחו כמה ..
 

 אז מה הטרנדים ב JUICY COUTURE - נעלי בלרינה, עקבי שעם, סנדלים שטוחות עם דיטלים מוזהבים, צבעים של ניוד, זהב,שחור מנומר, וצבעי קיץ ..
למה כן ??? נעל נוחה, נעל עם אמירה, נעל של ג'וסי קוטור (אין מה להוסיף!!)
 
 
מאחלת לכולנו קיץ  לוהט עמוס בסטייל
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל,יעוץ ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי