המדריך המקיף לשיזוף עצמי - coca style

10 ביוני 2015

המדריך המקיף לשיזוף עצמי

הסטייליסטית לימור אלזמי, ד"ר צבע , מביאה את הצעדים למשתזפת המהממת, ומעוניינת להפוך אתכן בין לילה  לרזות יותר (עור שחום מרזה ) סקסיות יותר, רעננות יותר, וטרופיות .

אז בעקבות ההצלחה המסחררת של הפוסט הקודם הבנתי שכולכן רוצות להיות הקיץ הזה שזופות ויפות, וכיאה לאחת שהדיפלומה שלה זה "צבעים" , אני חייבת לתת לכן את כל התשובות לשאלותיכן ריכזתי עבורכן פוסט גדוש וממצה , מזכירה לכן שאתן תמיד מוזמנת לפנות אליי.. הכי הרבה אשלח לכן שליח שרמנטי שידאג לשזף אתכן בבטחה, אז דיי להומור.. וקדימה למלאכה !!!

נורות אזהרה -
  • לא לעשות זאת שאתן ממהרות -שיזוף עצמי צריך השקעה וזמן... זה לא הוקוס פוקוס כמו שזה נשמע !!
  • לא למרוח יותר מידי חומר אלא מריחה דקה , יותר מידי חומר יעשה אתכן כתומות ובטח לא שזופות !!
לפני - טקס האמבטיה חשוב ביותר לשיזוף עצמי





אופן ההכנה לקראת טקס השיזוף-  הטקס התקיים בחדר האמבטיה -
1. הסרת שיער מכל הגוף
2. פילינג גוף - להשקיע ולדקדק במיוחד באזורים כמו קרסוליים, עקבים,ברכיים, מרפקים, שימו לב לזה הם אזורים יחסית קשים ולכן אתן חייבות לרכך את האזורים האלה , אם את רוצה שהגוף שלך יהיה מוכן ביותר אני ממליצה לך להשתמש גם בספוג ליפה טבעי .
3. לאחר פילינג יש לעשות שטיפה יסודית ויבוש הגוף, שהעור יהיה נקי ויבש.
4. לאחר שהעור יבש ונקי יש למרוח קרם גוף - חשוב שהקרם גוף לא יהיה שמן אלא עם לחות , להימנע משימוש של בושם מאחר שזה מונע את ספיגת השיזוף בעור. חשוב להשקיע באזורים הבעייתיים: קרסוליים, עקבים,ברכיים, מרפקים, אצבעות
5. ושוב ליבש את העור עם טץ' אפים של מגבת .

מצרכים-
משזף לבחירתכן- תלויי בתקציב, איכות , רמת המקצועיות (מתחילות, וותיקות).
כפפות לידיים - ישנם כפפות לשיזוף עצמי פחות ממליצה הם משאירות ריח בבית ולכן עדיף כפפות חד פעמי
ספוג במקל - לאזורים שקשה להגיע כמו גב.
מתקן צבע - ספוג ליפה טבעי

אביזרי הספוג והליפה הם בגדר חובה בהצלחת תהליך השיזוף

תהליך המריחה -מריחה אחידה :
גוף:
הנחי על כפות ידייך כפפות ושימי כמות מכובדת של המשזף על כפות ידייך ,התחילי את המריחה מלמטה למעלה , תוודאי שאת שמה שכבה דקה בכל אזור ותחזרי על הפעולה , בדקי שמרחת בכל אזור ואזור , באזורים הבעייתיים קרסוליים, עקבים,ברכיים, מרפקים ואצבעות  שימי שכבה דקה יותר., וודאי תמיד שהחומר נספג , שתדענה שככל שתשקיעו באזורים הבעייתיים  ותתמרחו טוב כך תזכו לשיזוף טבעי יותר.
 אני יוצאת מתוך הנחה שאף אחת כאן לא אתלטית ומגיעה לגב, אז אם אין עזרה בבית לשפשוף הגב ,הטיפ שלי הוא להשתמש עם ספוג עם מקל, להניח עליו כפפה ולעשות שיזוף.
פנים :
עור הפנים שלך  זקוק למשזף עדין יותר מזה שמרחת על הגוף, החומרים לשיזוף עצמי לגוף הם מייבשים את העור  ולכן לא מומלץ להשתמש בקרמים שכתוב גם לגוף וגם לפנים, אלא לקנות משזף המיועד לפנים שלא יהיה שמנוני ושיהיה בעל שיזוף הדרגתי וטבעי. גם בפנים תהליך ההכנה דומה, עור הפנים חייב להיות יבש ונקי , מרחי את המשזף על הפנים , באזורים של האף להקפיד , לא למרוח על הגבות שלא יהיו כתומות, ולהקפיד למשוך את השיזוף לכיוון הקרקפת.

שאלות ותשובות

מתי כדאי למרוח משזף  ?
 מומלץ ורצויי למרוח בשעות הערב והלילה ,וזאת כי במשך היום אנחנו רצים מפעילות לפעילות וגופנו מזיע וזה משיג את הפעולה ההפוכה.
אני אישית אוהבת לעשות את השיזוף בלילה מניחה סדינים בלוים במיטה, כך שאם הסדין מתלכלך בכתמים כתומים לא כואב לי.
כמה זמן מתייבש ?
חשוב מאוד לתת למשזף להתייבש כי הוא מלכלך , לחכות עשרים דקות ולתת לגוף להתייבש מעצמו , מומלץ גם לא להמר וללבוש את בגדי הסמרטטת ,פיג'מה וכ"ו.

כמה זמן להיות עם המשזף?
 כל משזף יש לו זמן התקבעות משלו אם כן אני ממליצה להיות עם משזף בין 6-8 שעות , מי שרוצה גוון בהיר יותר, יכולה גם אחרי 4 שעות להשיג מטרה.

מה עושים אם לא מרחת טוב ויש לך כתמים של חינה-
במידה ובהנחה שיצא לך באזורים מסוימים "כתמת" אל דאגה !! שוב פעם פילינג חשוב ללכת על פילינג גס ויחד עם ספוג ליפה טבעי לשפשף ואת מסודרת. קיימים בשוק השיזוף העצמי "מתקני צבע" אבל נחלתי איתן אכזבה גדולה חבל על הכסף... ליפה טבעית משפשפת הכי טוב ומסירה את הצבע .

סוף התהליך -שיזוף עצמי  של חופשה בקריבים

בפוסט זה לא התייחסתי לחברות של משזפים , הגעתי למסקנה שרוב החברות טובות, ומה שהכי חשוב בתהליך הוא איך את מורחת את המשזף? כי זה באמת מדד ההצלחה.
עם הזמן  אתן תבינו שחבל להיות בים ולהרוס את העור ,אתן תתמכרו לזה ותהיו סופר מקצועיות, לאט לאט תהיו אמיצות  לנסות קרמים שונים ואחרים , עד שתמצאנה את האחד..

מבטיחה לעשות בהמשך עוד פוסט על משזפי פנים וגוף ספציפיים.. בינתיים ממשיכה לשזף את עצמי , להיות שפנפנה שלכן, ולעדכן אתכן.
 
שיזוף קל ונעים.

אוהבת 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי