מהי מסיבת כייף ?! - coca style

18 באוגוסט 2015

מהי מסיבת כייף ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מכניסה אתכן לקצב מיוחד של המסיבות הכי גדולות בעולם, ומביאה פוסט "כייף" שלא נגמר !!!

הפוסט הזה מיועד לצעירים, לאוהבי החיים, השמחה והצבעוניות, אלה שרוצים לרקד, לזרום לצחוק, להשתטות ולכייף!!

אני גאה להיות זאת שתספר לכן על אודות פסטיבל  Life In Color" זאת הפעם הראשונה שהמסיבה הזאת מגיעה לארצנו ואני מה זה מתרגשת כי תמיד הייתי שומעת עליה מחברים שלי במיאמי ואני תמיד אכולת קנאה עכשיו כבר לא .
למסיבה מגיעים עם חולצות לבנות ומשליכים צבעים אחד על השני במהלך המסיבה, אני זכיתי להיות במשהו מאוד דומה במסיבות הפול מון בקוסמוי שבתאילנד וזה היה שיכרון חושים.
 
הפסטיבל Life In Color" מסיבות צבע מטורפות שמשלבות לצד מוזיקה אלקטרונית עם dj's מובילים בעולם בשילוב תותחי צבע אדירים המעניקים חוויה ייחודית שטרם נראתה כמותה בישראל- חוויה של מוזיקה וכיף שאף פעם לא נגמרת .
 
מתי המסיבה  ?!
תתקיים בתאריך 27.8.2015 בפארק נחל חדרה, יתארחו -DJs מובילים מהעולם: Nicky Romero   Borgore  DVBBS.
 
 ומי הגאונים שלקוחים חסות על המסיבה המטורפת הזאת ?!
השמפו הכי ישראלי שכולנו גדלנו עליו "כייף" עם הניחוחות המדהימים והעוצמתים של כיף, המוצרים של "כייף" יעמדו לרשות החוגגים בפסטיבל במקלחות מפנקות, על מנת שיוכלו לשטוף את הצבעים מגופם ולהתרענן.. החיבור של המותג "כייף"משתלב בעולם הצעירים בכך שכייף מייצרת ניחוחות עוצמתים צעירים ומדליקים, המאפשרים לנו להיטען במקלחת קצרה ואנרגטית ולהמשיך לנהל את אורח החיים בניחוח ישראלי ובקצב החיים!!
ואם נדלקתן ואתם ממש רוצים להגיע - כל הפרטים כאן -  קונים 2 יחידות שמפו / תחליב "כיף" , מתקשרים לטלאול    03-9411444 ועונים על 3 שאלות בנושא מוצרי "כיף". בכל יום,  6 המשתתפים אשר יענו בצורה המהירה והמעניינת ביותר, יזכו בזוג כרטיסים לפסטיבל  LIFE IN COLOR,  פסטיבל הצבע הגדול בעולם.

* ההשתתפות לגילאי 18+ ,לא כולל בייבי כיף, בכפוף לתקנון ולתנאיה של מעניקת הפרס, ט.ל.ח 

 

הכרטיס והערכה המהממת שלי למסיבה עם ה"כייף" שלי

 
מחכה למסיבה הזאת !! כי  בא לי להתפרע בסטייל צבעוני .
באהבה
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי