מה המידה שלך בטבעות?! - coca style

30 בספטמבר 2015

מה המידה שלך בטבעות?!

הסטייליסטית לימור אלזמי נותנת מענה לכל המזמינים באתרים אקססוריז וטבעות ולא יודעות איך למדוד את האצבעות ? כמה ומה המידה?

 ומגלה איפה היא מזמינה תכשיטים עם שיק ?


אז מלא פעמים שואלים אותי- איך את מזמינה מאתרים טבעת ואם זה לא יהיה במידה שלך?!
אז לי אין בעייה כי אני "מכורת הזמנות חו"ל" ומהיום גם לכן לא תהיה בעייה -  מה צריך כדי לדעת מהי מידת הטבעת המתאימה לי?

הבדיקה היא לטבעות שמראש נמדדות  במידות טבעת אמריקאיות-
המצרכים -
סרט מידה-כן הסרט של התופרות המדופלמות מה שאת צריכה לעשות זה ללפף את הסרט על האצבע ולראות איזה מספר(ס"מ) רשום לך בסוף הליפוף בדר"כ , הכי פשוט והכי קל !! ואל תתני לגרפים וכל מיני שיטות לסבך אותך.
 
 
 אז כדיי לסבר לך את האוזן אלא המידות  הממוצעות הקיימות - במידות אמריקאיות 5-9 :
 
אצבע קטנה מאוד זה - האצבע שלי היא בין מידה 5,6
אצבע בינונית היא בד"ר מידה - 7,8
אצבע גדולה היא בדר"כ מידה  9  - וכמו שאחותי אומרת אצבע קבב (סלחו לי מראש על הבדיחה)  .

את המדידה יש לבצע : בסוף היום, מומלץ בטמפרטורת החדר ,ואם את מתלבטת בין שתי מידות תבחרי את הגדולה מבניהן.

מאיפה הטבעת ההורסת הזאת?!
 אם התאהבתן בטבעת ניתן להיכנס לאתר של התכשיטים של  "בלטו תכשיטים" יש להם תכשיטים מדהימים..בלטו ג'ולרי משתמש במידות טבעת אמריקאיות, נחשפתי אליהן לפני שנה ומאז אני דיי מכורה, מחירים שווים לכל כיס , ושירות לקוחות מדהים, ומה שהכי כייף שתמיד יש סיילים ומבצעי חגים.

 וזהו עד כאן  פוסט על קצות האצבעות ..
באהבה גדולה

לימור אלזמי
סטיייל יעוץ ואופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי