די דיינו נוסח אופנתי - coca style

3 באפריל 2015

די דיינו נוסח אופנתי

הסטיילסטית לימור אלזמי לא מוותרת לכן ומעניקה פוסט חגיגי ואביבי.. והפעם יש לכן עסק עם "מתחזקת אופנתית".. פוסט מיוחד שמקשר בין "דת" לאופנה"- וכן קיים דבר כזה !!!



על אחת כמה וכמה טובה ומכופלת שאוטוטו  חג הפסח.. בשונה מכל הלילות .. הלילה הזה , אנו כולם מסובים ומשמינים..ונהנים. 
אז אחרי שיותר משבועים את קמה בבוקר עם סמרטוט ריצפה בקבוע.. הגיע הזמן להשתחרר מעבדות ולהשקיע בשמלה ובבגד חדש.

מה נלבש הלילה הזה... ? שאלה חשובה לא פחות ממה נאכל היום?

למראה הדוסית שיקית שומרת תרי״ג מצוות, חצאית ארוכה, חולצת טי, שרשרת, והרבה פאסון, ותיק גדול לספר תהילים.

למראה הפאשניסטה השיקית שיודעת לחבר בין טרנדים שונים : נקודות וניוד ,ולהיות מושלמת בשיא:



 אז אחרי שאתן יודעות מה ללבוש, ואתן נראות צחות, וטהורות, כל שנשאר לנו.. זה  לפזר את השיער ... ויאלה תיכף אפיקומן..(אני יודעת מה אני רוצה מתנה "תיק פארדה" לשואלים)

אסיים בשיר בניחוח ההגדה של פסח אך עם הטאץ' הסופי שלי.."די די דיינו ", כמובן שההמלצה שלי היא לשיר זאת בכל רם.. ולצחוק הרבה ..

שיר: דיי דיינו- הגדה של פסח
מילים ולחן: "הרבנית" לימור אלזמי

"אילו ניקית את הבית ולא לכלכת בגד או שניים״  -דיינו
״אילו השקעת בעיצוב ציפורניים ולא נהרס הלק מהניקיונות״-דיינו
״אילו היית אצל הספר והוא לא קיצץ׳ את שערותייך״  -דיינו
״אילו לבשת חולצה של זארה ושום אורחת לא לבשה אותה החולצה״ -דיינו
״אילו לבשת חולצה לבנה ולא התלכלכה בכלל״ -דיינו
״אילו שמרת על אורח חיים בריא ולא שמנת בכמה קילויים״ - דיינו
 
ועכשיו כולם איתי ..
 די די דיינו דיינו דיינו דיינו
די די דיינו דיינו דיינו דיינו
 
חג שמח אביבי שמח לכולם
אוהבת לימור יעוץ תדמית וסטייל
052-8209320
 

6 תגובות:

  1. קרעת אותי עם השיר! :) פוסט מעולה, עושה חשק לחצאית.
    חג שמח אהובה! 3>

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. אני חולה על מראה הדוסה שיק. הלוק עם החצאית האפורה מ ד ה י ם .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהממת גם אני חולה על הדוסה שיק <3

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי