מתנות שהמארחת לא תשכח אותך לעולם!! - coca style

29 במרץ 2015

מתנות שהמארחת לא תשכח אותך לעולם!!


הסטייליסטית לימור אלזמי מתארגנת למתנות ואם כבר מתנה אז לא עוד זר פרחים או עציץ..
שיחזיק שבוע אלא מתנה שתשאיר תמיד זיכרון מתוק ונעים..

אותי לימדו שאם כבר מעניקים מתנה אז נותנים  את הכי טוב.. מכירים את אלא שמביאים מתנה ״קערת פירות״ נו באמת זה לא מפנק את המארחת.. אלא מפאר רק את המטבח שלה..

אז רבותיי בבקשה פליז ממכן פנקו רק את המארחת כי היא זאת  שעבדה ימים ולילות בשביל שתהיה לכם ארוחת חג מפוארת.
אז מה קונים ?!

מתנת פינוק לגוף ולנשמה:
אז למארחת שלי מגיע מוצרי ספא.. שתתענג מריח מהפנט.. מתוק ונעים..בחברת סקארה השיקו מארזים מלאים בשיק טיפוח וספא, מארז ספא של לאבלי הוא היפה ביותר.. עם מגבת פנים,קרם ידיים,קרם גוף, מוס רחצה.



מתנת אקססוריז :
 אני  תמיד חייבת לפנק את אהוביי במתנות שאני הכי אוהבת.. אז הפעם מפנקת בצמיד חדש.. ברשת גולברי ראיתי צמיד נדיר שמורכב משלושה צבעים זהב כסף ונחושת שמתאימים לכל לוק שאני לובשת.. ונהפכו לדרך קבע.. בלבוש שלי, ומהיום גם יהיה מתנה מושלמת למארחת שלי.



ולמתנה סופר מושלמת שמתיישבת לי בול על כיסא אליהו הנביא .. התכשיט של  Tous הכי יפה בצורת דובי מתוקי ושיעלה חיוך גדול וענק למארחת.


מתנה סטייל אישי והום סטייל-
 מה דעתכן להביא אותי כמתנה... אז במסגרת חג אביב ופסח, יצאתי מתוקית רק עבורכן, ובשיתוף פעולה יחד עם גרופון דאגתי לכם למתנת סטייל אישי..

במחיר מפתה!





אז אהוביי אם לא ייצא לי לכתוב עוד פוסט עד החג.. אז שיהיה לכולנו פסח שמח וכשר..
אוהבת 
לימור אלזמי סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי