מלכת הג'ינס - coca style

23 בנובמבר 2014

מלכת הג'ינס

הסטיילסטית לימור אלזמי בתפקיד אורח של "מספרת סיפורים" מספרת את "סיפור הג'ינס" שלה..



לכל אחת מכן יש סיפור על הג'ינס שהיא חורשת עליו ואוהבת אותו, אצלי "הסיפור" בא בשלב מאוחר יותר,  במשך שנים שיחקתי עם ג'ינס משחקי ״ברוגז-שולם״ נכנס לי ג׳וק לראש שג'ינס לא מתאים לי ,מקצר אותי, משמין אותי, ובמשך שנים התנזרתי מג'ינס.
חבריי יעידו על כך שתמיד ראו אותי בשמלות ובחצאיות...ואמרו לי "למה את לא לובשת ג'ינסים זה הכי נוח, הכי יפה" , וכל ניסיון לשכנע אותי.. נגמר בכישלון מוחץ.

עד שלפני שנתיים הגיע לידיי ג'ינס הורס של ג'ורג'יו ארמני, בהתחלה הסתכלתי אמרתי שאין סיכוי.. אבל מיד התפכחתי והבנתי שאין סיכוי להגיד לא , ובטח לא לג'ינס כזה,נכנסתי לחדר מדדתי בשקט ..הסתכלתי במראה והבחנתי שהגזרה מושלמת, ומדויקת ,הרגשתי רזה וחטובה ומלאת שיק ..והתחלתי לחרוש!!

מאז הצטרפו לארון הבגדים עוד ועוד ג'ינסים ,ונהיה לי מדף עמוס בג'ינסים..יש לי סקיני ויש ג'ינס בוויפרנד ויש לי גזרה נמוכה וגבוה.. בקיצור יש לי שלל .

מודה שפעם הייתי סטיגמטית וחשבתי  שג'ינס זה בגד פשוט שיוצאים איתו לעבודה וסה טו.. עם הזמן הבנתי שאני זאת שיכולה ליצור ולהוביל את הג'ינס למה שאני רוצה...  אם זה לדייט רומנטי, השקה מדליקה, פגישת עסקים, ואפילו לשטיח האדום.. הכל תלויי בתוספות שנוסיף .

אז בואו נצא מנקודת הנחה שאפשר להגיד לך מזל טוב ויש לך את "הג'ינס המושלם שיושב עלייך בול".. (ארמני ג'ינס) ועכשיו אפשר ליצור איתו כל לוק שרק תרצי, וזאת באמצעות אביזרים פשוטים.


סודות הסטייל של לבישת ג'ינס:
  • למראה מתוחכם: להוסיף חולצה עם הדפס או עם אמירה., כמו כן ניתן להוסיף לג'ינס בלייזר צבעוני וליצור את האישיות שלך הצבעונית שבך.
  •  נעלים : אהובתי שרה ג'יסקה פרקר  לימדה אותי שנעלים סקסיות בין רגע יהפכו את הג'ינס שלך למראה נשי.. המומלץ בנעלים זה עקבי סטילטו ,כמו כן למראה חורפי  "לוק המערב הפרוע"  לשלב סקיני ג'ינס צמוד עם מגפיים בגובה ברך.
  •  אקססוריז: אלמנטים נוספים שיכולים לשדרג.. זה חגורה הורסת , עגיל נוצץ, צעיף, ותיק עם קלאץ' וכמובן למרוח אודם אדום.

ההמלצה שלי היא לבקר ב"פקטורי 54 " יש שם את כל הג'ינסים ההורסים של "ארמני ג'ינס",  תוכלי למדוד ולהנות, כמו כן הוספתי עוד סיבות משכנעות לקנות דווקא "ארמני גי'ינס" :

1. אם את לא זכית בגבוה של דוגמנית אל דאגה , "ארמני ג'ינס" דאגו ליצור גזרות שמדגישה את קוויי המתאר של  הגוף ויוצרת צללית מוארכת ומחמיאה במיוחד.
 

2. היום בעולם יש טרנד של פרסונליזציה, מעבר ממראה אחיד למראה אישי וייחודי, וכדי להפוך את הג'ינס לאישי, יובאה לישראל לזמן מוגבל מכונת לייזר ייחודית ה'מקעקעת' על גבי הג'ינסים של ארמני ג'ינס דוגמאות גראפיות, או ראשי תיבות, לפי בקשת הלקוח. התוצאה – ג'ינס יחיד ומיוחד.  

3. תוספות משלימים- אוסף האקססוריז מוסיף את טוויסט היוקרה המתבקש. מגפיים שטוחים וגבוהים ,תיקי סל , צעיפים עשירים,ארנקי קלאץ'  כמו כן בתור אחת שאוהבת כובעים רכשתי שם כובע הורס, שבהחלט ישלים לי את ההופעה.

 מאחלת לכל אחד לאהוב את הג'ינס שלה, להנות איתו ולספר סיפורי ג'ינס..כמו שלי.

אוהבת לימור אלזמי- מלכת הג'ינס

סטייל יעוץ ותדמית
 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי