סטייל במדינת היהודים - coca style

23 בנובמבר 2014

סטייל במדינת היהודים

הסטיילסטית לימור אלזמי נוברת קצת בהיסטוריה ופוגשת את הרצל.. ואת משפטו המפורסם״ אם תרצו אין זה אגדה״ .. ומגלה שהמשפט הזה בכלל מתייחס לסטייל בארצנו , הייתכן.?!



אם עד לפני כמה עשורים, ישראליים נחשבו בלי חוש טעם ובלי אופנה .. לבושיי מכנס חאקי קצר, סנדלים וכובע טמבל  השנים עשו טוב כי היום קיים סטייל.. ויותר מזה ישראלים יודעים להעריך אופנה.
כיום בטח שמתם לב שיש סטייל ברחובות  הגברברים שלנו מגדלי זקן "סטייל הרצל" ומגלים כי גם הם מביני אופנה וטעם משובח. כמו כן גם נשים תמיד אהבו לנשום  לחיות ולאהוב מותגים , לטייל מחנות לחנות , ולהכנס לחנויות יוקרה. ממש כמו החלום המפורסם שלקוח מהסרט ״אישה יפה״ רק בלי ריצארד גיר..

 אז אני פונה לגברברים ולנשים השי'קים  לממש חלום .. החלום הזה והאגדה הזאת קיימת לא רק באגדות ובסיפורי ״ היה היה״ ..אלא פה בארצנו בעיר הרצליה ברחוב מדינת היהודים..יש חנות מדהימה.. ושם אוצרות ששוות הרבה סטייל, סגנון משובח, והרבה שיק  אז אם בבגדים אנו עסקינן רשמו לפניכן ״בוטיק אופנה שוגר מאמא״  , הבוטיק מלא במותגי אופנה מכל רחבי העולם.. מנהלת הבוטיק היא מיטל טייב שהיא ״אושיית סטייל ״ דאגה לבחור קולקציה מתערוכות ותצוגות במילאנו,ופריז כמו כן יש שם פינת וינטאג של פרטים יחודיים של מותגי על.



כמי שנושמת סטייל .. החנות ״שוגר מאמא״ הוא חנות קסומה לממתקי אופנה.. בכניסה של החנות יקבלו אתכם ארנבונים מדהימים.. יקבלו אתכם עם כוסות יין מהודרים.. וכל מה שנותר לעשות  זה לצעוק״ לחיים״ .. ולמדוד..
 
למהירי החלטה.. אני אגלה שיש שם תיק שאנל אדום הורס, ג׳קט מוסקינו נדיר, ובג׳קט התכלת של פארדה לא לגעת הוא שמור לי.. עד שריצארד גיר שלי יקנה לי אותו!!!


מוסרת נשיקות 
ונפגש בכניסה מול הארנבונים
לימור אלזמי
יעוץ תדמית וסטייל

Sugar mama-מדינת היהודים 60 הרצליה 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי