מוקדש לכל הנשים היפות - coca style

27 במאי 2015

מוקדש לכל הנשים היפות

הסטייליסטית לימור אלזמי אוהבת לשתף אתכן על אה ודה .. והיום יותר מתמיד מזמינה את כל הנשים היפות לאירוע של  "אישה יפה"  PRETTY WOMAN BEAUTY&FASHION אירוע של העצמה .

שהייתי ילדה הסרט האהוב עליי היה " אישה יפה" היה בו רומנטיקה, שופניג, סטייל ,שיק, חושניות והרבה יופי..
היום מה שאני אוהבת מהסרט, זה במיוחד את השם של הסרט "אישה יפה" יש בו הרבה העצמה וכוח... וזה האני מאמין שלי - שכל אישה יפה .

  
 
רשת המשביר לצרכן מקיימת במתחם התחנה תל אביב אירוע PRETTY WOMAN BEAUTY&FASHION 
המשביר לצרכן הוא בית הכלבו הגדול בישראל המציע מגוון רחב של מותגים ומוצרים מתחום עולם היופי הקוסמטיקה והאופנה. זוהי השנה הרביעית בה מתקיים אירוע היופי שכזה, כל העיקר של אירוע מסוג זה הוא בילוי וקנייה בסימן העצמה נשית.
במהלך 4 הימים תחשפנה לחידושים בתחום היופי, הטיפוח והבישום של מיטב מותגי הקוסמטיקה ומחנויות ייחודיות מתחום האופנה, לצד אטרקציות מגוונות כמו תצוגת אופנה, עמדות סטיילינג והרצאות הקשורות בעולם היופי והאסתטיקה, ייעוץ תזונתי ופיננסי ושיעורי ספורט קבוצתיים, וכל זה תחת קורת גג אחת ומציעים חוויה ייחודית ואחרת.

באירוע היופי והאופנה הגדול בישראל הוזמנתי לערב גאלה ,שם התקיימה תצוגת אופנה הארוכה ביותר בישראל ובתור אחת שהיא סטייליסטית ויצא לי לעבוד במסלולי אופנה, התצוגה הייתה ארוכה באופן היסטרי.. 700 מטר מסלול.. לא רוצה לדעת איך הדוגמניות עשו זאת עם עקבים..
בתצוגה השתתפו מעצבי האופנה מובילים שעיצבו דגם בהשראת PRETTY WOMAN, דגמים מלאים שיק,חוזק והעצמה.
ומה שהכי כייף בכל זה.. שהפעם כל הדגמים מהתצוגה יעמדו למכירה פומבית שהכנסותיה יועברו כתרומה לעמותת 'רוח נשית'.. המחיר ההתחלתי הוא 500 ואני סימנתי לי יותר מחמישה פריטים שהתאהבתי קשות...
 
 



אני ממליצה לכל אישה לפנק את עצמה ולהגיע לאירוע
אז מתי ואיפה ??
בין התאריכים 27-30 במאי במתחם התחנה תל אביב .
שעות פתיחה: יום רביעי 27.5.15 ויום חמישי 28.5.15 – בין השעות: 10:00-22:00,
יום שישי 29.5.15 – בין השעות: 9:00-16:00
יום שבת 30.5.15 – בין השעות 10:00-20:00
הכניסה חופשית ופתוחה לקהל הרחב

אוהבת אתכן נשים יפות
נפגש שם יפות, חזקות ומחייכות.

לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
 052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי