מה לארוז לחופשה חלומית?! - coca style

23 במאי 2015

מה לארוז לחופשה חלומית?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מתכננת את הטיול שלה.. ומספרת מה היא אורזת איתה במזוודה לחופשה הוליוודית חלומית מלאת סטייל

אז שלום אני נוסעת.. ולא אכפת לי שתלוו אותי ולכן מגלה לכן מה אני אורזת במזוודה שלי..
 
בגד ים מושלם-  אני אוהבת בגדי ים צבעונים רעשניים שאם אני כבר נמצאת בים שיזהו אותך במרחקים , העונה אני מסודרת בבגד ים של בננה, מאוד אוהבת את ההדפסים והפרינטים שלהם, יש מלא צבעוניות הטרנד הפרחוני ,הטרנד האפריקאי,המנומר וטרנד הרטרו בעיצוב שנות ה 80 שאני אוהבת .

צילום יח"צ
 
צילום יח"צ
 
משקפי שמש- הפעם אני רוצה לדבר על המשקף החדש שלי... המותג של המשקפיים שלי הוא  hive מיובא לארץ על ידי חברת "דיוק אופטיקס", זה כבר ידוע שמשקפי שמש יכולים להפוך לך את היום לורוד יותר , ולשיקי יותר, ולהפוך בין רגע את היום ליום עם אמירה ולכן את חייבת את המשקפיים הנכונות. בחברת hive יש קולקציה מלאת סטייל מנומר,מעוגל, חתולי, ואם את רוצה להיות "מעתיקנית" קחי כמוני משקפי מראה.. זה הכי קיץ 2015 .
 
צילום -שמוליק אלטל
 
צילום: שמוליק אלטל
 
קיט נסיעות אהבה -מכירות את הדוגמיות של הקרם גוף בבתי מלון הקטנים שבקושי מספיקים למרוח על היד.. ואז את מתקשרת ומבקשת עוד... וזה שוב לא מספיק.. אז מי צריך את הטובות של החדרנית שחברת אהבה השיקה מארז מיוחד לחופשת קיץ שלי עם המוצרים שאני אוהבת בגודל נורמלי שיספיק לכמה נסיעות, במארז יש תחליב ניקויי (כן אני לא מאמינה במגבון שמסיר לכלוך) + מסיכת בוץ (כי אם כבר חופשה אז לרדת לסאונה עם המסיכה ולעשות שחורים) קרם לחות עשיר ( כי אחרי השעות שאבלה בשמש זה מאסט למנוע קמטוטים) +קרם גוף מינרלי ( זה הפינוק אחרי מקלחת), זה הדבר הראשון שהכנסתי למזוודה .




מאחלת לכל אהוביי חופשה חלומית
ובבקשה שאתם בדיוטי פרי לא לשכוח לקנות לי טובלרון לבן (אהבת חיי)

באהבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי