איך להראות הכי בסטייל ברחובות?! - coca style

4 באוגוסט 2015

איך להראות הכי בסטייל ברחובות?!

הסטייליסטית לימור אלזמי משוטטות ברחובות ומפזרת סטייל אופנת רחוב אורבנית גם לנוף האופנה הישראלי.


אז כתבתי פוסטים רבים בנושא של אופנת רחוב ומשום מה זה תמיד מעסיק אותי  תמיד, מה קורא ברחוב ואיך הרחוב הוא ה"שטיח האדום" שלנו .אז אם אתן רוצות טיפים אמתיים לאופנת רחוב מנצחת  אתן חייבות לקרוא .."חשה ברחובות" , ו"ברחובות שלנו יש קסם מיוחד".
שוב כמו תמיד מחפשת את הקסם המיוחד הזה של אופנת הרחוב, אצלי  אופנת רחוב בדרך כלל נראה "מראה לא מתאמץ" מזוהה בחולצה מרושלת , נעלי סניקרס מדליקות ,סרט מהמם של בנדיטה bandita.me ותוספת של ג'ינס ותיק פרנזים ואת הורסת !!
 
 והיום אתייחס לקסם נוסף של אופנת הרחוב "אופנת הסניקרס" ו"אופנת הבוהו שיק", אז כן אני אוהבת את שתי הסגנונות , אני הודה על האמת שבהתחלה לרדת מהעקבים היה לי קשה אבל נו באופנה צריך להתפרע , אז התפרעתי בקוקטיות שבי.
 אופנת הרחוב הישראלי מזוהה בחולצה מרושלת המזוהה נעלי סניקרס בסגנון אורבני אבל גם פה ניתן להביא טוייסט אופנתי בצבעוניות, שיקיות, נועזות עם טקסטורות מיוחדות, שילובי צבעים, פסים, ודיטיילים . וכך את נראת כאילו לוק לא מתאמץ  זרוק בסטייל.
החנות שאני פוקדת אותה בגלל הסגנון הייחודי לה הוא  JIFFA אשר משלבת את מראה ה-street, מראה הקז'ואל, הספורטיבי, בדגמים מעוצבים ואיכותיים .

יש שם בחנות גם תיקים, כובעים שבד"כ מכל דגם הגיע רק פריט אחד לארץ לאוהבי הוואן פיס !!
החנות הזאת משמשת עלייה לרגל לכל אוהבי הסטייל והפאשן.
ניתן להשיג ולהתעדכן בסטייל הנוטף ובסניפי הרשת שלJIFFA  .

לאלה שלא עוקבות אחריי באינסטגרם מחכה לכן שם כל יום עם לוק אחר והכי חשה ברחובות - חפשו אותי כאן

באהבה ענקית
לימור אלזמי - חשה ברחובות
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי