מה זה ניחוח אולימפי ? - coca style

4 באוגוסט 2015

מה זה ניחוח אולימפי ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מאמינה שכל אישה היא "קליאופטרה ", מבחינתי אישה  היא מעל הכל. היא יצירה אלוהית שמביאה את החיים אנחנו צריכות לקום כל בוקר ולשמוח שאנחנו נשים.

אז אם עסקינן בדימוי נשים של חוזק אומץ, כאן אני צריכה להודות למוכשר ביותר פאקו רבאן  שהוא יוצר  נועזות ואומץ וכל יצירה שלו היא מחוץ לקופסה, והיפה הוא שהוא מביא ביטוי ביצירותיו. הוא יצר לנו הנשים ניחוח אולימפי מהפנט ודאג ליצור לנו ניחוח של עוצמה.
 
פאקו רבאן דמיין את הנשים כחושניות ,בעלות קסם אלגנטיות וממש "קליאופטרות" הוא השיק בושם בשם  Olympéa, פאקו רבאן האמין שנשים חושניות ומיוחדת, ושאף גבר לא יכול לעמוד בניחוח של אישה. 


הבושם הכי אולימפיה שלי
הבושם מציג עיצוב נשי מאוד ,קלאסי ומדויק, לדעתי גם בבושם יש סוג של "טרנדיות" לי זה הרגיש כמו בושם עלית של המאה ה-20 אבל מהאלפיון של היום, בעבר היו משתמשים בבשמים או דה פרפיום וסוף סוף זה חוזר היתרון שהוא בושם שנשאר לאורך זמן .
 
 מה הניחוח -  שכתבתי בכותרת "ריח אולמפי" התכוונתי לריח מקודש עם אלמנטים יוקרתיים: יסמין, ווניל וניחוחות של פרחים , לי הבושם החזיק מעל 12 שעות , בסוף יום שאלו אותי מה זה הבושם הזה.. אולי בשל העובדה שמדובר בפרפיום.הבושם מיועד לנשים שאוהבות בושם חזק עם נוכחות, זה מסוג הבשמים וניחוחות שלא ניתן יהיה לשכוח אתכן רק בגלל הריח ..חתימה חזקה וניחוח מהפנט.
 
פזרו בושם באוייר והמשיכו לבשם לכל עבר.
 
אוהבת
לימור אלזמי - סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי