נושא את יופיו לגובה.. אופיר סודאי - coca style

3 בנובמבר 2011

נושא את יופיו לגובה.. אופיר סודאי




זה שאני עובדת עם יפים ויפות את זה אתם כבר יודעים.. אבל יפה וחתיך כזה לא ראיתם...! קבלו אותן אופיר סודאי , נושא לגבוה 187 , שחקן כדור סל , דוגמן ,בחור דתי מבית טוב שומר שבת ,3 תפילות,ציצית..וכן תתפלאו הבחור עדיין רווק  אך לא להרבה זמן  הוא מחפש את האחת שתשמור איתו את השבת... אז בנות לטיפולכם !




אז מתי ואיך?


את הקריירה אופיר התחיל כיד המקרה אופיר היה שחקן כדורסל ובאחד הטיסות שלו לאירופה ניגש אליו בחור והציעה לו לדגמן.. אופיר בהתחלה לא התלהב מהרעיון ..אבל אחר כך כבר לא יכל לסרב.. באותו הרגע בו הנהן והסכים התחיל מטר של פניות ובקשות בארץ ובחו"ל ..השתתף לקטלוג האופטיקה של הזורע,קטלוגים למעצבי אופנה ישראליים בינהם לבנה כהן , קמפיין לרשת מלונות הרדוס , מככב בערוץ האופנה, משתתף בקטלוג חתן כלה 2012 שייצא בקרוב, ובקרוב קרוב שוב טס לחול לככב במגזין bezar ויככב בשבדיה ,דנמרק,פינלנד.. וספרד, כנראה שאחד הסיבות שמכל העולם מתענינים בו זה המקורות שלו ..יש לו שורשים ברזלאיים וספרדים.. עכשיו ברור הכל !!

בניגוד לדעות הרווחות לגבי דוגמנים אופיר סודאי  עשויי מזן אחר, לא שותה אלכוהול, לא מעשן! בעל תואר ראשון במנהל עסקים ,בחור רציני ביום יום עובד בבית השקעות "פסגות" עושה סטאג' של יועץ השקעות.
שתי הדברים שאופיר מכור עליהם תתפלאו הוא שוקו ..ומכור לכושר.. ויתר על הסלון בביתו לטובת הקמת חדבר כושר משלו.


הסגנון לבוש של אופיר ביום יום הוא טי שירט וג'ינס, לעבודה שלו משקיע ותראו אותו לבוש אלגנט ברמה גבוהה, ובערבים מיוחדים אם תתעקשו תזכו לראות אותו בסגנון אישי איטלקי.


ההכרות שלי עם אופיר הייתה בהפקת אופנה שעשינו בסוכנות   Expose Model שעשינו לרשת מלון הרדוס , החום שמקרין , האהבה ששולח לעבר כולם זה חלק מהיופי האמיתי שלו.


אז כל שנותר לראות אותו כבר בשלטי חוצות.. בקרוב במגדלי עזריאלי.. !


התמונות בחסות:
PRODUCTION - OSHER DAHAN TO EXPOSE
PHOTOGRAPHERS - TOMER L.MAKIYES - DENIS RUBINSKY , YAKI ZIMERMAN
STYLING - LIMOR ALZAMI
HAIR DESIGN - ARZI AZULAI
 

התמונה בחסות PRIMO EMPORIO 2011 - FASHION TV





תגובה 1:

  1. תותחית על, לימור!
    ואופיר.. איי, אופיר!
    אחד הדמויות היותר טובות שזכיתי לצלם..
    מוכשרים שניכם ויחד יצאו תוצאות מדהימות.
    שמחתי נורא לעבוד איתכם, מצפה לבאות.
    חג שמח, מלא בעשייה ושפע יצירתיות.
    תומר.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי