חוות דעת על אתר הקניות זאפול zaful - coca style

8 ביוני 2017

חוות דעת על אתר הקניות זאפול zaful

אז עבדכן הנאמנה ממשיכה שוב ושוב במהפכת הקניות האינטרנטיות ,במיוחד עכשיו שאני הרבה בבית בחופשת מחלה, וכבר מזמן אמרתי שקניית בגדים זה סוג של תרפיה אז הפעם חפרתי באתר של zaful, קניתי והשכלתי.
אז מי שמתלבטת אם לקנות באתר, ריכזתי לכן כאן את כל המידע .



לפני שבוע נתתי לכן הצצה לנעלים הנדירות שרכשתי מ- zaful, ואז התחלתן לשאול אותי שאלות בפרטי על האתר, אז במקום שאני יענה לכל אחת ואחת ממכן חסכתי לעצמי עבודה, והחלטתי לענות על כל השאלות בפוסט אחד.
אז לאתר zaful הגעתי בעקבות הפרסומות של בגדי הים בצידי הפייסבוק, ראיתי בגדי ים  טרנדיים במחירים ממש אטרקטיביים בהשוואה למחירים שיש בארץ, מהר מאוד הורדתי את האפלקצייה והתחלתי לסמן לבבות (רשימת המשאלות) ותוך כדי ראיתי שם עוד ישום מגניב שנקרא- Z-Me  שהוא כמו מיני אינסטגרם הרעיון מאחורי זה הוא שזה תמונות של אנשים שמעלים מוצרים שרכשו ואז יותר קל לראות את הפריטים על גבי אנשים ואפילו כייף לקבל השראה ורעיונות.


אז מה יש ב- zaful ?!
מגוון רחב של סטייל -ההתמחות הענקית שלהם הוא שזה אתר לנשים, המחלקה הכי ענקית היא בגדי הים, לילה שלם ביליתי במחלקת בגדי הים ,מרוב שנהניתי מקולקציה כבר דמיינתי שאני על חוף הים שבפועל שכבתי במיטה חחח.. רק היה חסר לי שייק רענן.


כמו כן יש להן אביזרים (כגון משקפי שמש עגילים, מברשות מיוחדות) שמלות,חצאיות, בגדי ספורט חולצות,נעלים והכל בסטייל טרנדי וחדיש כמו   yellow mini dressblack midi bodycon dress
מחירים נוחים - שווים בהחלט לכל כיס, מחיר נגיש לכולם. 
איכות - לגבי האיכות אני יכולה לציין כוכבית כי הכל תלויי במחיר , דברים שעולים זול מידיי אל תצפו שיהיה איכותי מידי, אבל דברים יקרים יותר בהחלט רואים את התמחור, אם החלטת לקחת משהו במחיר נמוך אז אל תדרשי יותר מידי.
משלוח מהיר וחינמי- בהנחה ואת קונה מעל 30$ אז המשלוח חינמי, המשלוח יחסית מהר לקח לי שבועיים והגיע עד לסופר שלי.
יש שם בונוסים ותגמולים על כל קנייה-
הם מציעים מערכת נקודות שעל כל  פעולה שאת עושה באתר נספר לך נקודות (על העלאת תמונה, קליקים ועוד) וניתן לפדות את הנקודות על רכישות עתידיות.
הייתי בהתחלה סקפטית כמו כל אתר חדש שאני קונה ,מניסיוני עם זאפול, אהבתי את האתר, המוצרים שעד כה קניתי איכותיים, יש שם מגוון רחב של בגדים במחירים שווים, אבל שוב תמיד כדאי לבדוק טוב את טבלת המידות כדי שלא תתאכזבו.

להן פריטים נבחרים שלי מהאתר זאפול מוזמנים להציץ במחירים, להתרשם, ואם להודות הקנייה הזאת בדרכה אליי לבית. לכו תחפרו באתר יש מלא הנחות השבוע הקרוב וחבל לפספס.


להלן הפריטים מהתמונה

1. בגד ים קייצי
2. עגילים אתניים
3. משקפיים
4. חולצה לבנה
5. נעליים
6. חצאית


באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320




20 תגובות:

  1. היי לימור, רציתי לדעת... אם אני רוצה להזמין בגד ים, אבל בחזה אני מידה L ובתחתון מידה S... איך זה בדיוק עובד?

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת בעייתי, מבנה הגוף הים תיכוני של הישראליות שונה מאוד גם במידות מהנשים הסיניים. במקרה כזה שיש שוני ממשי , הייתי ממליצה לך לא לקנות באתרי האונלין אלא ללכת לחנות ולמדוד ! קנייה נעימה

      מחק
  2. היי לימור עבר 17 יום מאז שרכשתי פריטים ועוד לא הגיעו ואין לי דרך להתחבר למוכר או משהו .. מה עושים במצב כזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאיה רציתי לשאול אם כבר הגיעו לך הפריטים שרכשת וכמה זמן עבר מתאריך ההזמנה עד קבלת הפריטים והאם הם הגיעו במידות שהזמנת והכול היה בסדר בתודה מראוש

      מחק
    2. היי בנות בעיקרון לוקח בין שבועיים לשלושה שבועות..אם זה מתעקב זה לפעמים בעיות של הדואר

      מחק
  3. איך אני בודקת אם האתר אמין לרשום שם פרטי אשראי ??

    השבמחק
  4. היי כדאי לך לשלם דרך פייפל

    השבמחק
  5. איך זה בעניין של מידות? כאילו אם אני מידה s אז זה יגייע לי במידה הזאת? אויותר קטן או יותר גדול?

    השבמחק
  6. הזמנו 2 פריטים בחודש פברואר ועד היום המוצרים לא התקבלו. ביקשנו לבטל את הרכישה אך הם אמרו שאין אפשרות לבטל את העסקה!!!! מה זה השטויות האלו??? שיביאו את המוצר או שיבטלו את העסקה

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת מוזר לשמוע בדרך כלל אין בעייה עם האתר, תנסי לבקש החזר כספי , יש להן שירות לקוחות בצאט באתר מעולה

      מחק
    2. הם שקרנים ולא מחזירים כסף!

      מחק
    3. הן שקרנים. לא לקנות מהם!

      מחק
    4. אני רוצה להזמין אבל רשום לי לבחור באיזה כסף ניתן לשלם אני רוצה לשלם בכסף ישראלי

      מחק
  7. היי איך המידות באתר? האם יש BUYER PROTECTION?

    השבמחק
    תשובות
    1. המידות מראש קטנות, תקני מידה אחת יותר

      מחק
  8. הזמננו מוצרים שלא הגיעו. המוכר לא הודיע תאריך אספקה. לא הודיע מספר משלוח, מסרב להחזיר כסף וטוען כי המוצר נלקח! זהירות! מוכר לא אמין!

    השבמחק
  9. הזמנתי בחודש פברואר בגדי ים ועד עכשיו הם לא הגיעו,מה ניתן לעשות?

    השבמחק
  10. עם הלקוחות מתלוננים שלא הגיעה הסחורה אז אני חוששת מלהזמין

    השבמחק
  11. גם אנחנו הזמנו בסכום גבוה ב26.2 היום ה2.4 ידיין לא הגיע החבילה.הזמנו ב380 שח.לא מצליחים להבין מהםאת מספר המשלוח

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי