כמה טיפים שיחממו לנו את החורף....! - coca style

23 בינואר 2012

כמה טיפים שיחממו לנו את החורף....!


קר בחוץ וכמעט אין כוח לצאת ! שלא לדבר על להתלבש שכבות שכבות, אז לפניי שנתקעים בבית עד בואו של הקיץ... הסטייליסטית לימור אלזמי מפנקת אותכם בכמה טיפים איך להוציא את עצמנו לטיפ וטפ שבחוץ !!!!!





1.  אקססוריז: יש לנו את האקססוריז הכי חמימים שיעשו לנו את החורף, כובע חמים, צעיפים, גרביונים מצמר, גרביונים מנליון בצבעים וטקסטורות, מטריה שתוסיף צבע ולבגד, וכפפות אם כי עם כפפות אני ממליצה לקנות כפפה חצי אצבע... על מנת  שתוכלו להחליק ולגלוש עם האייפון.

2. ביגוד: דווקא החורף הזה הייתי מוציאה מהבווידעם את כל הסוודרים שסבתא סרגה כי היום זה שיא האופנה, וכמה שזה יותר גדול , צמרירי, עבה זה יותר חמים. ג'קט קטן ומחוייט זה must בארון. מעיל בשבילי זה הסמל האמיתי של החורף... רק אם ממש קר הוא יוצא מהארון שלי.. אני ממליצה על מעילי בלשים כמו של "גשש בלש" הוא יפה אלגנטי ומתאים לכל אירוע ומקום.. ומי אמר שאי אפשר ללבוש קצר בחורף ?!!!!! הרי  בשביל מה המצאו את הגרביונים.. ולכן שיא האופנה זה שורט קצר בגזרה גבוהה הולך מצויין עם גרב צמר / ניליון.

3.הנעלה:  מי לא מכיר את השיר של להקת כוורת ..."נעלים קונים מהר...וגרביים לא חסר..."אז מהרו וקנו מגפיים חמימים במיוחד אלא שיש להם פרווה בתוך הנעל... כיף לנעול אותם !

4. איפור: אומנם  מאפרת אני לא אבל עם טיפל'ה נסיון... וכמה וכמה שעות עבודה של 24/7 מול מאפרות הספיקו לי כדיי להבין מה יכול להוציא את הלובן מהפנים.. והתשובה היא "צבע" ,בנות יקרות אודם אדום יעשה את העבודה מצויין, בתוספת של איילנר מתוח!

ולסיום.. טיפ חורפי חשוב! בבבקשה בנות אף פעם לא ללכת עם שני בגדים נפוכים וגדולים, כדיי שלא תראו כמו סופנייה ולכן תאזנו את המראה שלכם עם פריט צמוד ופריט נפוח!




אז אחרי שטיפטפתי אותכם בטיפים יפים... כל מה שנותר לכם.. זה להתלבש ... ! אז תהנו !


סטיליניג לימור אלזמי
דוגמנית האחת והיחידה רות מוהטי
צילום: אמיר חזן

2 תגובות:

  1. הבלוג שלך מאד יפה, לימור. הוספתי אותו לרשימת המועדפים שלי.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי