ה"פטיש שלי" לנעלים ,באשמת סינדרלה ! - coca style

18 באפריל 2012

ה"פטיש שלי" לנעלים ,באשמת סינדרלה !

תמיד טענתי שכולנו עברנו ילדות מסכנה, מגיל קטן "עבדו עלינו" "שקרו לנו" וסיפרו לנו סיפורים הזויים ! וכאן אני רוצה להתייחס לסיפור סינדרלה שבתמים נראה סיפור פשוט לגמרי , סיפור רומנטי, חמודי, פנטזי,אך היום אני מבינה מה זה הספר הזה ??  וכיצד הספר השפיע עלינו כקוראים, פרוייד בטח היה ממציא לזה איזשהו מונח תסביכי לתופעה.."תסביך הנעל" !

 
מתוך אהבה ותשוקה אמיתית לנעליים הסטייליסטית לימור אלזמי משתפת אותכם ב"פטיש " שלה לנעלים ובקניית נעליים וגם מטילה קצת אשמה ...!

נשים מכורות לנעלים . מי שיחטט בשורש הבעיה יבחין כי הכל באשמת הסיפור סינדרלה שקראו לנו בילדותנו... וכן אני הייתי חייבת להפיל על מישהו את האשמה , אז סורי אם אהבתם את הספר, וזה הזיכרון הכי מתוק בילדות שלכם ,אך סינדרלה לא מושלמת ולא נעליים .. !!! בגללה אני רוצה להיות בלונדינית עם עיניים כחולות, בגללה אני רוצה להיות רזה גבוהה וצחה וכשלג ..בגללה עד היום אני שוכחת בכוונה נעלים בבר שאולי איזה נסיך יחפש אחריי !
 והכי מטומטמות יצאנו שאף אחת לא שאלה את עצמה איך זה שסינדרלה נועלת נעלי זכוכית ולא שוברת אותם !!!!!

אז לאלה שהם לא קארי בראדשו "מסקס והעיר הגדולה" הרי לכן כמה טיפים לקנייה נכונה , לפני שאתם קונות נעלים כל כך מהר :
  • תמיד תמיד למדוד את הנעל לפני שקונים ,לא להסתמך על המידה שאת זוכרת שאת, מידת הנעלים משתנה מיצרן ליצרן.
  • לקנות נעלים רק בערב כי הרגל מתנפחת וכדאי לקנות את המידה הנכונה..
  • תמיד לעשות סיבוב דאווין בחנות ולראות אם באמת הנעל נוחה.
  • על איכות לא מתפשרים ...
שיהיה לכולנו קנייה נעימה ומהנה.. אסיים במשפט של אהובת ליבי נשמתה בטוח בגן עדן... קוקו שאנל "אישה שנועלת נעלים טובות אף פעם לא תהיה מכוערת"... אז סינדרלות שלי קדימה לסרוק את החנויות ולחפש נעלי זכוכית !!!

 אוהבת אתכן
לימור אלזמי יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

 

תגובה 1:

  1. חחח אהבתי לגמרי...תמשיכי כך!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי