אש אש מדורה תחתונים וגופיה ! - coca style

9 במאי 2012

אש אש מדורה תחתונים וגופיה !

 

הסטיילסטית לימור אלזמי רוצה לחגוג סוף סוף את ל"ג בעומר , חג המדורות הנושא עימו מסורת מפוארת הכוללת מדורה גדולה שכולם מתחממים מסביבה, וזורקים כל דבר שבא ליד ,וממליצה מה באמת הגיע הזמן לזרוק !

 ממש כמו ב"השרדות "מדורת השבט" "  זה מה שבשבילי זה ל"ג בעומר רק הבעייה שמאז שהתבגרתי ביום יומיים כבר אף אחד לא עושה הפקה של מדורה וכל מה שזה בסופו של יום  מסתיים בלעשות "על האש" אצל חברים,
אבל מי שנהנה הכי הרבה, ואני מקנאת בהם זה הילדים, הם הכי חמודים שיש !! הם אוספים את הקרשים איזה חודש לפניי, גונבים עגלות מסופר מרקט, והכל הכל בשביל לחגוג את החג כמו שצריך..אז שאפו ילדים גאה ומקנא בכם !!

אני מחכה עוד יותר ויותר לחג הזה מסיבה ברורה אחת ויחידה "הגיע הזמן לעשות שופיניג" , כמי שמתהלכת בקניונים,הפקות אופנה ומעצבת אופנה נמנע ממני לרכוש בגדים ולחדש  בזמן שלפני, מתוך מסורת דתית שנלמדה בבית הורי שלא קונים ומחדשים מפסח ועד ל"ג בעומר, אז אני מכריזה בזאת שמעכשיו אני הולכת לפנק את עצמי על החודש פלוס פלוס שלא קנית דבר... הייתכן?!!! כן !!
 
 
לרגל ל"ג בעומר אני מכריזה  על  כל אותם דברים מעצבנים שאני נתקלת ביום יום שלי וזה פשוט מחרפן לי את הצורה , ולכן אני קוראת  לאלתר לשיפור מראה האופנה והארון , והיום הערב הזה זה הזמן לשרוף הכל:

זרקו את הסמרטטת שנמצאת בארון שלכם, כל החולצות המחוררות,דהיות,וכל הפיג'מות המגיעלות שמשום מה אתן שומרות ...עכשיו לזרוק !!!

 לשרוף את תחתוני הסבתא שעדיין יוצא לי להתקל בהם ...נורא ואיום !

לשרוף את  נעלי קורקס למינהם ..שונאת את זה !!

לשרוף את כל הכתפיות סליקון המבצבצות..באמת שזה מגעיל..די כבר עם זה!!!

והכי מעצבן אותי זה לזרוק את כל נעלי הרמפה , שדווקא עכשיו הם בשיא האופנה , אבל זה הדבר הכי דוחה , הפלטפורמה מזעזעת !!

אז איך היינו צועקים שהיינו ילדים ... "אש אש מדורה תחתונים וגופייה...". אז קדימה !!!!
יחי  ל"ג בעומר, יחי השופיניג ויאלה להתחדש בקולקציה חדשה !!!


התמונות המדהימות הלו מתוך הפקת אופנה :
סטייליניג לימור אלזמי
איפור :אסף מלמד
צילום: מאיר פינטו

2 תגובות:

  1. אחת התותחיות שיצא לי לעבוד איתה !
    תמיד מחייכת, מקצוענית ויודעת להתאים לך הצלם את הסטיילינג המושלם לפריים שלך !

    השבמחק
  2. בהחלט אחת הסטייליסטיות! נהנה תמיד לקרוא את תבונותייך.. מוכשרת!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי