שנת יופי לכולנו !!! - coca style

15 בספטמבר 2012

שנת יופי לכולנו !!!

" לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב , לשיר אותו בכוח, לשיר אותו בכאב, לשמוע חלילים ברוח החופשית ולהתחיל מבראשית " נעמי שמר.


בדרך כלל מי שמכיר אותי טוב... או שמספיק קורא את הבלוג שלי למד להכיר אותי שאני תמיד מותחת ביקורות ,היום  לשם שיניו בפרוס השנה החדשה הבאה עלינו טובה., החלטתי שאני יהיה נחמדה מהרגיל ואדבר על דברים טובים ודברים שעושים לנו טוב !

היום אני רוצה שכל אישה ואישה תביט בעצמה ותגיד לעצמה כמה אני יפה !!!
שכל אחת ואחת ממכן תפרגן לעצמה "בשוקולד טעים"! שאני אומרת שוקלד טעים זה לא דווקא משהו טוב לחיך אלא משהו טוב לחייך.


אחרי שהתקלחת ,הסתרקת, הסתכלת במראה , והחמאת לעצמך- הגיע הזמן להתלבש ? אז מה נלבש לחג?
בדר"כ בחגים תמיד הבגדים הלבנים נחטפים מחנויות, ופתאום כולם רוצים להראות לבנים, יפים וזכים ..אך לדעתי תלבשי את הצבע שאת הכי אוהבת בעולם, צבע שעושה לך הכי טוב , הרעיון העומד מאחורי זה שצבע טוב יכול לצבוע לך את כל היום ואינששלה' את כל השנה בשמחה ,בעליזות, ובאנרגיה חיובית.

פני לטואלט ולמראה הגדולה שלך תחמיא לך באיפור מתאים, אם בחרת בחולצה צבעונית ובצבע המנעי מלמרוח תוספות שפכטל בפנייך שלא תראי כמו ליצן . תמיד לזכור שלבגד ואיפור זה האוטפיט אחד, ולכן יש ליצור קשר בינהם.
ועכשיו תתתיזי על עצמך את הבושם שאת הכי אוהבת ושייתן לך תחושת רעננות וטיהור .

הדבר הנוסף תעלי תמונה לאינסטגרם אין כמו כמה טפיחות לאגו מחברים שדואגים להחמיא לך "כמה את יפה"
תזכירו תמיד שלך בפנים מרגיש טוב כל בגד שתשימי יראה עלייך מצוין!!


זהו כל מה שנשאר לך זה לברך את כולם בשנה טובה, ולהשים מוזיקה שמחה ברקע, להגיד תודה על כל הטוב.. להתפלל על דברים טובים.. ועכשיו מותר לך לאכול שוקלד על האמת !!!


חבריי ,חברותיי, לקוחתיי, ולכל עם ישראל שיהיה לכולנו שנה טובה ומבורכת שנלמד להכיר את עצמנו, להעריך את עצמנו לאהוב אותנו ואת האחר ! שנה של יופי ,סטייל , ותדמית יפה !!!

תודה לכם שאתם קוראים את הבלוג שלי ומפוסט לפוסט מצטרפים עוד ועוד... השנה הגעתי ליותר מ - 10,000 קוראים נאמנים אז תודה לכולכם , נשיקות !!!

אוהבת שלכם
לימור אלזמי- סטייליניג, עיצוב ,ותדמית
052-8209320
 


 Model: Maayan zontag For MC2
Photo: Dudu Ammar
Styling: Limor Alzami
MUA: Riki Kastel
Hair: Idan Cohen

2 תגובות:

  1. תודה לימור
    איתך העולם ניראה הרבה יותר יפה .
    אני מאחל לך ולבני ביתך שנה טובה .
    עם המון הצלחות .
    תכשיטי וינדזור איציק עיצוב ויצור

    השבמחק
    תשובות
    1. וואווו איציק ממש תודה על הברכה !! פירגון הדדי תמיד כייף לראות! שיהיה שנה מבורכת!!

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי