מתלבשת "בעור הזרקורים" - coca style

17 בפברואר 2014

מתלבשת "בעור הזרקורים"

הסטיילסטית לימור אלזמי מוציאה את האמת ל״עור״ ומדברת על האהבה החדשה שלה, רמז האהבה שלה קשורה ל"אופנועבנק"- רק בלי האופנוע ובלי הבנק אלא מתרכזת בג׳קט העור ההורס של "האופנועבנק".



אז היום פוסט שכולו על טהרת "העור", אני מודעת  שיש קושי מסוים ללבוש בגדי עור זמן ממושך,כי זה דביק, חונק, לא נושם, קריר, וחלקלק, אבל מה לעשות אמרו חכמנו .."תהיי יפה ותשתקי!! ".

מה שיפה בכל העניין של בגדי העור שזה מתאים לכל הגילאים מהקטן ועד הגדול.. ותמיד זה נותן הרגשה קלילה צעירה וקולית למי שלובש אותם.. אז ״מאמות״ יקרות זה הזמן להוציא את הגקט עור מהארון!!!

אז היום אלמד אותך שיעור על ״עור״ ואופנה ואיך ל״שבור״ את מראה האופנובנק, פאנק,והרוקיסטי  ,ולהראות מעודנת ובשיא השיק ולהתבלט ב״עור הזרקורים״:
1. שילובים
כל הרעיון זה לרכך את המראה של העור , העור יש לו נוכחות עצומה, אי אפשר ללבוש עור ולא להתבלט.. ולכן מה שאני עושה זה יוצרת שילובים שאנשים יביטו.. ויגידו וואלה על זה לא חשבתי!!!
 
למראה הקזואל: השתמשי בחולצה המשבצות של אבא וצרפי לחצאית עור..  
או צרפי למכנס עור חולצה פשוטה ,טי שירט זה יעדן את הלוק.. 

למראה המזכירה השיקית: חולצה מכופתרת עד הסוף עם שרשרת הורסת על הצוואר וחצאית עור וזה מושלם
 

למראה הבא לי לדפוק הופעה-"כיאלו זרקתי על עצמי משהו - ויצאתי ": השתמשי בבדים קלילים ועדינים כמו ג'ינס,טול,תחרה, פרנזים ושיפונים.

2. יוקרה
העור תמיד צריך להראות יקר ואיכותי , לדעתי כדאי להשקיע בבגדי עור קלסיים כי זה פריט שיש לו חיי נצח, כל חורף הוא איתנו!! לא מדובר פה בטרנד הוא כל הזמן ובכל תקופה!
 
3.קולור
כן כן רבותיי צבעים!! שחור זה תמיד קלסי אבל יש צבעי עור עם צבעים הורסים שברור שהם כבר אצלי בארון בצבעי עור מטאל עור חרדלי, ״עור ירוק״( לא של משרד התחבורה) וזה בדיוק הזמן להיות נועזים ולחטוף מבטים.

 אז מה למדנו שלעור יש את השיק משלו.. ואם תרצו להיזכר מה הכללים של ללבוש עור תמיד תזכרו בי ,שדאגתי לכם להראות בשיק על אמת!! ודאגתי לכן לאקרוסטיכון איך לזכור ולהתלבש עור ולהיות בעור הזקורים:
1. שילוב
2.יוקרה
3.קולור
ומה יצא שיק!!!!שתמיד נדע לשמור על שיק...
 
אוהבת
לימור אלזמי 
יעוץ תדמית ואופנה

052-8209320

תגובה 1:

  1. כמו תמיד- מפתיעה ומצחיקה והכי חשוב מלמדת!
    נהנית לקרוא את הטיפים שלך בכל פעם מחדש.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי