תמשיכו לעקוב אחריי !!! - coca style

21 במרץ 2014

תמשיכו לעקוב אחריי !!!




היום אחרי "אלפי שעות טיסה"  בפוסטים מעניינים הגיע הזמן לנוח.. ולהזמין אותכם לנחות בחגיגה שלי , היום אני חוגגת שלוש שנים  לבלוג שלי.

אם להודות על האמת בהתחלה לא ידעתי מה זה "בלוגרית באמת?"  ידעתי רק מה זה להיות סטייליסטית ומעצבת אופנה ,אבל אמרו לי יש לך הרבה מה לתת , בלוג הוא "במה של פאשניסטיות ואוהבי אופנה", תרשמי בלוג ותתאהבי בזה .ובהצעת ידידיי זה מה שעשיתי ומודה ומתוודה התאהבתי !!

בהתחלה  לא ידעתי מה לכתוב? מה יעניין את הקוראים? אבל לאט לאט למדתי מי הקוראים שלי?
היה לי רצון עז לשתף את כולם בכל עולם הסטייל ואופנה שאני כל כך אוהבת , לאט לאט קבלתי אומץ וחשפתי את "עצמי", באהבות שלי, בפטישים שלי, וכמובן  בקפריזות שלי בעולם האופנה.
דאגתי תמיד שהבלוג יהיה "נוצץ" ,"טרנדי", "שיקי" אני יודעת שאתם ציפתם ממני לתמונות שלי עם האוטפיטים שונים ואני במקום ,דאגתי להביא לכם הפקות אופנה.. ולהכניס אותכם לאור הזרקורים שלי. היום אחרי שלוש שנים.. הצלחתם לקבל ממני תמונה, וגם  זאת בקושי רב !
 
אני מאמינה שבשביל להגיע לדברים שמעולם לא הגעת, צריך לעשות דברים שמעולם לא עשית,  אם אתם רוצים משהו , קומו, וקחו אותו ואם אין כזה ... קומו ותייצרו אותו.
מילת המפתח שלי היא "עשייה" לא להרפות להמשיך חזק ולפסוע עוד עוד, יש לי עוד הרבה חלומות, וגם לכם אל תוותרו... תתעוררו מהחלום.. ותעשו !!! 

 בהזדמנות זו אני רוצה,  להודות לכל הלקוחות שלי, ולקולגות שלי, אתם  חלק בלתי נפרד מהתקדמות שלי, מהפסיעות שלי, ובזכותכם חקרתי, למדתי, וכתבתי בהנאה מתוקה, ואתם השותפים שלי בהכל (חוץ מברווחים חחח) .


תודה מיוחדת  למשפחה שלי שמאמינה בי ותומכת בי,ונתנה לי להאמין שחלומות אכן מתגשמים ,ותודה לעורכת הלשונית שלי (אחותי- אוריה) שזמינה לי 24 שעות ביממה ואני מודה שאני משגעת אותה עם כל הנקודות והפסיקים המיותרים שלי .

והתודה הכי גדולה לאלוהים שלי, שכיוונת מלמעלה ועזרת לכל זה להתממש !
 
אני יודעת שנסחפתי וזה הבלוג הכי מזיל דמעות והתרגשות.. אבל מה לעשות יש בי גם את הצד הרגיש הזה. וזה היה הכנה רשמית לטקסיי האוסקר (אמן שכן).
מצטערת קוראיי הנאמנים, אבל אתם תמשיכו לסבול אותי בעוד "מליינט'אלפים" פוסטים  עתידיים.

אז המון קולולו ומזל טוב, אם משהו רוצה לשלוח לי זר פרחים.. אני מעדיפה "ורדים אדומים".
 
אוהבת תמיד
לימור אלזמי
יעוץ אופנה וסטייל
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי