למצות את הקיץ ..בסטייל!! - coca style

2 בספטמבר 2014

למצות את הקיץ ..בסטייל!!


 

אחרי 50 יום של מלחמה הרגשתי שלא מיציתי את הקיץ.. אז דקה לפני שהקיץ שלנו יעלם מציגה עבורכן פוסט קייצי ומרענן מה לוקחים לים.. ואיך להפוך את חוף הים למסלול אופנה !!

אז להלן מדריך קצרצר לטיפול עשרת אלפיים לסטייל מושלם לים

1. צבעים - מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לצבע צהוב.. וכבר אמרתי לכן שהצהוב ירדוף אותכם הקיץ הזה. אז רבותיי חוק מספר אחד ״להרבות בצהוב הרי זה משובח״
2. לק - מרחי לק בצבעי קיץ בוהקים המומלצים שבחבורה הם צבעי הגלידה מרשמלו, ובננית..
3. הכן גופך לים- כמובן שהולכים לים חובה להתגלח ,ולא לשכוח שום פינה כי בשמש רואים הכל, הקיץ הזה התמכרתי לסכין של גילט ונוס שבמקרה גם הוא צהוב, אבל כל הכייף בסכין הזה שהוא מלא בלחות מה שגורם לרגליי להראות בוהקות , שמורות ומטופחות.
3.בגד ים עם הדפסים-  זה הזמן לקנות בגד בוהק והכי קייצי שיש, אני בחרתי השנה בבגד ים שלם ומודה שזה הרבה יותר סקסי ,אז אם תראו מישהי עם בגד ים שלם עם הדפסי אננס תניפו את היידים לשלום כי זאת אני!!
4. משקפי שמש- להיות בים בלי משקפי פוזה.. זה לא להיות בים!! תשתחררו תביאו במשקף אחר יצירתי, אומנותי, 
5.חכם בשמש- אל תשכחו להמרח במקדמי הגנה, תזכרו שזוף זה יפה ,אבל ממש לא בריא, ועל כן אל תגזימו בחשיפה לשמש, ואני מוסיפה״ התמרחו לנפשותיכם״.

 
 
שיהיה לכולנו קיץ חמים ונעים  
אוהבת 
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי