פלאי קלעים - coca style

16 בספטמבר 2014

פלאי קלעים

הסטיילסטית לימור אלזמי עושה ביקור פתע בהכנת הקטלוג של חברת ״כותון״ ונותנת דיווחים מהשטח.. אז שאלה לפניכן ,שאתן מדפדפות בעיתון, בפייסבוק, ורואות דוגמנית "הורסת" שמצטלמת ונראת "וואו", שאלתן את עצמכן , מה עשו לפניי שצלמו את התמונה? כמה זמן זה לקח להפיק את התמונה? מי הצוות שלקח חלק בתמונה?! קרוב לוודאי שלא שאלתן את עצמכן, אך חשוב שתדענה שכדיי שתמונה תצא הכי "וואו"צריך לעבוד קשה קשה והרבה!!

 
 אז ברוכים הבאים למאחורי הקלעים של קטלוג אופנת החורף 2015  של  חברת האופנה "כותון" :
אז נתחיל בקונספט וברעיון שעמד מאחורי הקטלוג , חברת כותון עשתה  קמפיין שקורא לנשים  אמיתיות להביא את עצמן, ואת הסיפור שלהן . 
התקיימו אודישנים של "הפרזנטורית  הבאה של חברת כותון" וכל המיוחד בקמפיין שהפרזנטורים של החברה יכולים להיות את.. וכל אישה אמיתית, עם ערכים ועוצמה.
מתוך מספר רב של נשים  נבחרו "נשים חזקות" שבין לילה נהפכו לפרזנטוריות של החברה, שכל "פרזנטורית" מציגה חיים שלמים, סיפור ונשמה גדולה.
הפרזנטוריות המהממות שנבחרו הן : אורנה גטניו שנייד, אילנה ממן, אריקה קמפטון, מיכל אפרתי, יפעת להב, דפנה שמשוני, נינה איילון, משכית הודסמן.
 
אחת מהפרזנטוריות המובילות את הקמפיין היא אילנה ממן ״האימא של מלכת היופי לשנת 2015 מור ממן".
אילנה ממן היא אישה אמיתית עם אומץ , חוזק נפשי, ואישיות בפניי עצמה, הסיפור חיים שמסתובב סביבה גורם לך להתאהב עוד עוד באישה האמיתית הזאת.
לפני חמש שנים אילנה אישה קריריסטית מתעמלת בחדר כושר , ותוך כדיי כושר נפגעת ממכשיר הכושר וכתוצאה מזאת אילנה מאבדת את את זיכרונה.. ללא ספק שהאופי של אילנה ״ לא להרים ידיים״, ל"בחור בחיים", "להמשיך הלאה כנגד כל הסיכויים.." זה מה שהביא להחלמתה.. ולהיות אישה לדוגמא ולמופת ״כאישה אמיתית״.

חברת כותון היא רשת ביתית נעימה וחמימה לנשים שכל מטרתה לעצב בגדים נוחים שמתאימים לגופך הנשי יחד עם שילוב בדים ,גזרות וטקסטורות שונות, אופנת בגדים שנותנת פתרון לבוש לצרכים, מבנה הגוף, גיל ולאישה האמתית שבנו!

הצילומים היו מלווים בצוות של תותחים, בהרבה אקשן גם בהלבשה, שיער, איפור, כך שהיה לכולנו מעניין אך השוס והפתעה  של הצילומים היה שמלכת היופי של ישראל הנעימה לנו ביופייה .

חברת כותון השקיעה בקטלוג מנצח, אמיתי של נשים בעלות חוזק , עוצמה ולא קורבנות אופנה.
 
ואסיים בטיזר קטן וחמוד.. אוטוטו ראש השנה.. וכמובן שצריך בגדים לבנים.. ממליצה בחום לבקר ברשת כותון כי יש להם שמלת ג׳לבייה הורסת לבנה.. מי שרוצה לראות את השמלה כנסו לאינסטגם שלי limoralzami , בקרוב בקרוב מעלה את הלוק המנצח לחג.. 

ברצוני להצהיר על חורף נעים חמים.. יפה ושיקי.
אוהבת
 
לימור אלזמי -סטייל,יעוץ ותדמית

052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי