אופנת ניו יורק - coca style

7 בנובמבר 2014

אופנת ניו יורק


 הסטייליסטית לימור אלזמי , מביאה לכן פוסט בניחוח ניו יורק, אז מי שחפצה להיות בנו יורק או להתלבש כמו הניו יורקים ..שלא תתבאס  שהיא עוד לא עלתה למטוס...

יש חברת אופנה אחת שהצליחה להטיס אותי לניו יורק לאמץ את סגנון החיים ,  והרוח העירונית ועדין להישאר בארץ.

 
פאשניסטות... דיי להתלהב מאנסטגרם ולתת לייק לכל האורבניות שיק .. ותתחילו להתלבש גם בארץ בשיק מוקפד שיקי אורבני ואיכותי, אז קדימה להיכנס למותג האופנה "גרי וובר ".
מחכה לכן שם קולקציית סתיו חורף 2014-2015 בהשארת העיר  New-YorKאופנה מלאת עוצמה, באופן שאי אפשר לעמוד בפניו.
 בתור אחת שחצתה את גיל ה 30 ספק אישה ספק ילדה , אשת עסקים שרוצה לראות ולהראות, תמיד אני בחיפושים מתמידים לחפש את החנות שאני אתחבר אליה, שתאפיין אותי.. ו"גרי וובר" היא בדיוק המקום כי שם תמיד יש קלאסיות, בגד אישי, לא המוני. ואני מכנה את הלוק הזה "סימפל" כי שאת מתלבשת בסטנדרטים גבוהים מיד מזהים שאת יחודית !!
אז אם אתן מסתובבות בגן העיר, ממילא, ארנה  ובקניון ראשל"צ כנסו לשם, יש ״גרי וובר״ אתם תדלקו בסטייל אורבני.

שיהיה לכולנו סטייל שיק ניו יורק
אוהבת
לימור אלזמי - יעוץ תדמית וסטייל


דף הבית בפייס"



 

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי