שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָ - coca style

11 בדצמבר 2014

שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָ

הסטיילסטית לימור אלזמי "הרבנית סטייל שוז" חוזרת למקורות ומזכירה לנו את שיעור תנ"ך בכיתה ב'  שבו למדנו על משה רבנו.

כשמשה מתקרב לסנה הבוער, למקום ההתגלות האלוהית, הוא שומע את קול אלוהים אומר " שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָ, כִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עוֹמֵד עָלָיו אַדְמַת קֹדֶשׁ הוּא" (שמות ג' 5).

המשמעות היא נְהַג בכבוד ובצניעות בפני מה שאתה עומד בפניו, ולכן בפוסט הזה תנהגו בכבוד, ואנא ממכם   לחלוץ את הנעלים שיש לכם, כי אחרי שתראו מה הבאתי לכן.. לא תרצו לנעול כל נעל... אלא רק נעל ספציפית מסוימת.




 
מה לא אמרו על נעליים.. במיוחד אצלי במשפחה הצ'פוקאית שלי .. שלובשים נעליים קודם את נעל ימין ואז את נעל שמאל ,נעל הפוכה חס ושלום זה גב לאלוקים, והאמונה המוכרת ביותר היא שאסור לקנות נעל לחבר שלך כי זה יגרום לו לעזוב אותך וכדיי שלא יברח תני לו שקל.
הפטיש הזה לנעלים פגע בי כי לפי האמונות של "הטפו טפו טפו" אסור לי לשים נעלים מתחת למיטה כי זה עושה חלומות רעים.. אסור לי להשים נעליים בחדר כי זה מביא אנרגיה רעה.. ואז נתקלתי למצב של מה עושים????????????!
אין לי מקום,יש לי "הרים" של הנעליים, והכמות עולה על גדותיה.. ולאט לאט התחלתי לסרב להאמין ל"אמונות הטפו,טפו" .. אבל לא שוללת בחלומי בית מושלם עם חדר ארונות ענק גם לנעלים גם לתיקים וגם לבגדים שלי.. ואז חיי בטוח יהיו מושלמים וניצחתי את "האמונות הטפלות".

 אז לכל האוהבות נעליים, שהמוכר הצליח לרמות שהנעל תתרחב, ועם הזמן הנעל תקבל את הצורה של הרגל..אז עזבו אתכן מסיפורי "מיסייס" "ואמונות טפלות" מצאתי חנות מושלמת לאוהבי סטייל יוקרתי ואחר .. נעלים שונות , אחרות ומיוחדות למותג קוראים "קריסטלן בי"הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה.

למה בכלל אני מתלהבת כל כך?!!! כי הרשת בעלת הנעליים הכי אופנתית טרנדית ועכשווית, וזה נראה כפריט אומנות לכל דבר בייחודיות ובאמירה אחרת. מתאים לאישה שרוצה לשמור על פאסון ומקוריות במראה שיקי ייחודי המתאים לטעם ולסגנון אישי- כמוני כמוכן לא??

אל תתלהבו לא באמת הרגליים שלי!

אז בפעם הבאה שנפגשות.. מסתכלת עליכן מלמטה למעלה.. לראות את הנעל ההורסת שלך..כמובן!!

אוהבת
לימור אלזמי "הרבנית סטייל שוז" 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אתר החברה:
סניפים: בקניון הסיטי באשדוד.

בקניון הזהב בשדרת הנעליים.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי