״הסבון שמח מאוד״ - coca style

25 בדצמבר 2014

״הסבון שמח מאוד״

הסטייליסטית לימור אלזמי נוסטלגית שכזאת קמה בבוקר בזמזומי שיר ילדות  ״ הסבון בכה מאוד״ ,בטוח שאתן מכירות את השיר, אז איך השיר נכנס לראש שלי בטח אתן שואלות ? הסיבה נעוצה שערב קודם לכן טיילתי להנאתי בטיולי רחוב , טיול שבו אני נוהגת לחרוש על כל סמטה וחנות בתל אביב .. ואין חנות שלא סימנתי וי, אבל יש חנות אחת שנמצאת ברחוב בוגרשוב  53 שסימנתי שני ויים (כמו בוואטסאפ) משמע נראה ונקנה, בהתחלה הניחוח הפטוצ'לי שבצבץ גרם לי להיכנס.. ולאט לאט נמשכתי לעיצוב של החנות...זה אחת החנויות הנדירות בארץ.. זה כמו "מוזיאון-בוטיק" של שיק צרפתי- רשמו לפניכן La Maison du Savon , מבטיחה לכן שהסבון כבר לא בוכה.. אלא שמח ביותר!!




החנות היא בוטיק של שמנים, נרות, קרמים ועולם שלם של עולם טיפוח.. המיוחד בחנות שהשילובים שיש בריחות זה לא רק הרגיל והמוכר כמו מסק או וניל אלא גם ריחות מעורבים של וניל וסוכר חום, ושילובים קוסמיים.. והדובדבן בחנות הוא שבעלת המקום היפיפה הצרפתייה תום וייס רוקחת לכן  בושם בטעמכן האישי, ריח רק לך.. ושתסתובבי ברחובות חברייך ידעו שאת בסביבה רק בזכות הריח הייחודי רק שלך...

 אם יש משהו שהכי קשה לאתגר  אותי , זה בבשמים ובריחות , חלילה לא מדובר אצלי  ב"תתרנות", אבל אני מאלה שנאמנה שנים לאותו בושם ולא זזה ממנו, אבל כנראה שהריחות בלבלו אותי וגם אני מצאתי את עצמי יוצאת עם ארגז הפתעות שבו קרם נר לעיסוי רומנטי, נרות לאווירה בבית, ספריי נעים לבית, שמן גוף, וים של סבונים.

תמיד לסבון לא ייחסתי חשיבות , אולי כי בתור ילידת שנות ה 80 , זכיתי להתקלח בסבון עתיק של פעם שמקרצף ומגרד את העור, היום כבר אין ולא קיימים כאלה, בבוטיק  La Maison du Savon יש סבון שיכול לשחרר מתחים איך?! ע״י השמן שיוצרים אותו, בעלת החנות רוקחת "סבונים שמחים", מיוחדים בצורות עוגות, גלידות, ארטיקים, ושוקולדים, יצאתי מלאת ניצוצות ריח טוב ואנרגיה טובה.
אני ממליצה מאוד להגיע לחנות גם תראו איך האנרגיה שלכם עולה בזכות הריחות, ותתחילו לנשום ריח טוב יותר..



אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי