והרי התחזית לאביב קיץ 2015 - coca style

12 בינואר 2015

והרי התחזית לאביב קיץ 2015

הסטיילסטית לימור אלזמי "טרנדולגית מדופלמת" משוטטת לראות מה נלבש בקיץ הזה?

 אני יודעת כשבטח אתן לא מבינות מה נפלתי עליכן על קולקציית קיץ בעוד שאנחנו בשיא החורף והסופות.. אבל לא התבלבלתי!!?

בעוד כשכולכן מתכרבלות במיטה ומתפנקות עם השוקו חם, יש כאלה שעובדים בחורף על האביב קיץ 2015  ,ומבטיחה לכם כשבקיץ הזה יהיה חמים ונעים, אז לכל המכוסות עם השמיכה זה פוסט בדיוק בשבילכן ,יש  תקווה אחרי הסופה, יש  לכן למה לצפות, ולמה לקוות!!

אז אם כבר לשוטט ולבדוק מה הטרנדים, החלטתי הפעם לבקר קרוב לבית.. בבית האופנה הכי ישראלי ,הכי מזוהה ,"בית אופנה  קסטרו" - כשמלביש משפחות שלמות בישראל ומסתבר שגם עכשיו הוא קורץ לעולם כולו, העונה הזאת אני מוכרחה לומר שבית אופנה קסטרו הקדים את זמנו בצעדי ענק ,הסיבה לכך נעוצה שהם מבינים שהקהל הישראלי הוא לא פס יצור המוני, וכל אחד מאתנו רוצה להיות ססגוני אישי, ומיוחד
בעוד שלכל בית אופנה יש טרנד אחד שמזוהה עימו וכל הקולקציה שלהם הולכת לפי זה  , בית האופנה  קסטרו הפתיעו בגדול והם הביאו אוסף של טרנדים שכל אחת יכולה להיכנס לחנות, להתחבר למשהו ולהנות ממנו ולהיות ולהרגיש מיוחדת.

מי שמכיר אותי יודע שאני הכי "זקית "בנוגע לארון בגדים, יש לי פיסים קטנים מכל טרנד, ואני יכולה לקום יום אחד הכי בוהו שיק, בערב להיות דיווה, ויום למחרת ללבוש גינס וחולצה, ולפגישה בערב ללבוש מחויט. בקיצור הכי מיקס אנד מאצ', הפעם מצאתי את כל הפיסים שלי בקסטרו.

מזמינה אתכן להציץ בבית האופנה קסטרו, אשר הכניס לי הרבה קסם, קצב, סגנון, יופי ואופי,וסידר לי את המלתחה לקיץ/אביב.
חכמנו אומרים תמונה שווה אלף מילים לא? אז הפעם הבאתי לכן אוסף  של תמונות  ממה שהולך להיות לנו בקיץ.








 

 
 


 
 
אז אחרי שעשיתי לכם טיזר על האביב'קיץ הטרופי, בוהו שיק ,קלאסי,ג'ינסי וחמים .. כל שנשאר לכן לעשות זה לחזור למיטה ,להתכסות בשמיכה ולחלום שיבוא האביב/קיץ מהר מהר...
 
אוהבת אתכן
לימור אלזמי  החזאית בחקר האופנה- ממכון הטרנדלוגיה
052-8209320
סטייל,יעוץ  ותדמית
 


 

4 תגובות:

  1. לימור מתה על הכתיבה שלך!!!

    השבמחק
  2. מהממת שלי! כיף להכיר את הבלוג שלך (:

    השבמחק
  3. היה כיף לקרוא, ממש מדמיינת אותך מדברת. קסטרו באמת סופר טרנדיים יחסית למה שרואים בעולם אבל עדיין מתאים מאוד למזג האוויר הישראלי.
    מושלם!
    שיהיה סופש נעים !

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי