חשיפה ראשונה - coca style

29 בינואר 2015

חשיפה ראשונה

הסטיילסטית לימור אלזמי נחשפת לראשונה לאאוטפיטים מיוחדים, אחרים, ויצירתיים כהרגלה, ומציגה פוסט חושפני אחר ולא שגרתי, מלא שיק, וניחוח אופנתי.


לכל מי שמכיר אותי טוב טוב, יודע שאני והמצלמה לא חברים כאלה טובים. אני נמנעת בשל כך מלהצטלם בבלוג.
 החשיפה הראשונה שלי בדמותי הייתה ברשת האינסטגרם. שם לאט לאט נחשפתי ואז התחלתן לשאול אותי מאיפה הבגדים שאני לובשת?  ולמה אני לא מעלה תמונות שלי לבלוג ? 
מאחר שבקשתן כל כך יפה, היום זה יהיה פוסט אחר ושונה, והפעם עם תמונות , ועם גילוי מהיכן אני רוכשת את הבגדים?
הרי אתן כבר יודעות שאני חיה בארון שלי על "סימפלים" "ופיסים" מיוחדים כאלה שאין לכולם. האאוטפיטים  שלי הם בעלי נשמה ואישיות, ובדר״כ חנות שגרתית לא "תעשה לי את זה".

בטיול שיגרתי ברחוב שנקין בתל אביב  גיליתי חנות וינטג' שנקראת "רק שניה".
מיד כשנכנסתי ראיתי סביבי עושר של פריטים עם עודף סטייל.  גיליתי שם מעילי עור אמיתיים ונדירים, אקססוריז נוצצים ומיוחדים, שמלות משלל תקופות ובגדים ואקססוריז של מעצבי על שבעלת החנות מייבאת כדוגמת: ולנטינו, קנזו, פארדה ועוד.







כל הלוק שלבשתי בפוסט הוא מהחנות "רק שנייה", אז שיש סטייל ושיש חנות מלאה בשיק , מה שנשאר זה להתלבש ולצאת.
 
ואסיים בסוד קטן שגילתה לי בעלת החנות, כל החנות ב-50% הנחה עד סוף השבוע ;).
https://www.facebook.com/justasecondtelaviv?fref=ts
http://instagram.com/justasecondtlv/?modal=true

שיהיה לכולנו סופ"ש רגוע ומלא סטיייל
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. איזה כיף לראות אותך סוף סוף בגדול,אאוטפיט מדהים והווסט הזה כל כך מיוחד עם כל העיטורים שעליו.
    החנות הזו נשמעת כמו המקום המושלם למציאת מציאות שוות ונדירות,בהחלט שווה ביקור.

    שיהיה סופשבוע מדהים!

    http://herlifeinstyle.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה שלי, אכן כדאיי נעשה שם ביקור ביחד !!

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי