לה פינאל'ה - coca style

22 בפברואר 2015

לה פינאל'ה

 

הסטיילסטית לימור אלזמי לאחר חודש עמוס של תצוגות אופנה מגיעה לתצוגה האחרונה של עונת אביב קיץ 2015 .. האם יהיה ניתן להפתיע אותה? האם קיימת חברת אופנה שהביאה שיק אחר ? ומה הטרנדיים הנשים ביותר?

אחרי ימים ולילות ללא שינה מתצוגה לתצוגה.. שבו נשמתי קיץ למרות שבגוף הרגשתי הכי חורף שיש, מבקרת באחרון התצוגות.. וגאה להגיד לכן... מדובר ב"אחרון חביב" כמו שנוהגים להגיד.

אז "האחרון חביב" היה של רשת GOLBARY , נכנסתי לתצוגה.. והמקום היה בריח מבושם של בושם חדש שהשיקו החברה.. והוא מריח הכי אביב שיש.

 מילת המפתח בתצוגה אופנה הזאת הייתה "ססגוניות זה שם המשחק! " כל אישה שאוהבת להתלבש ולהראות יכולה למצוא את עצמה שם, והיפה הוא שיש להם אופנה לכל שעה במהלך היום ,לשעות בוקר המוקדמות.. ועד לשעות ערב המאוחרות.

קולקציית הקיץ של GOLBARY מתאפיינת במצוינות בהתאמת הקולקציה לנשים הישראליות.


הטרנדים הבולטים העונה:

הטרנד ההיפי" המזוהה עם ילדי הפרחים- טרנד בולט הקיץ הינו הטרנד ההיפי - ילדי הפרחים, המוצג העונה עם נינוח אתני מיוחד, הבא לידי ביטוי בגזרות משוחררות, רחבות, אווריריות ונינוחות ססגוניות .



המראה האנדרוגיני (הגברי)- שנות השבעים משיבה את טרנד "החולצה המשרדית". חולצות עם הדפסים שונים שישתלבו בצורה מושלמת עם ג'ינס גבוה, ליצירת לוק יומיומי הורס. דרך נוספת לשילוב החולצות, היא באמצעות מכנס או חצאית מחויטים ללוק משרדי.
המראה הלבוש הראוותניהגלאם של שנות השבעים,  בהשפעת כוכבות הקולנוע הזוהרות, פייטים מנצנצים,משחק גוונים שמעצימים את הבגד ומעניקים לו אפקט מרשים ואלגנטי כגון מאט ומבריק, אטום ושקוף.

פלטת הגוונים בקולקציה: אז אם כבר לפרוץ דרך.. ולתת משהו אחר .. אז ייריית הפתיחה של התצוגה הייתה עם שמלה אדומה.. ולרגע רציתי לזמזם את השיר "בשמלה אדומה ושתי צמות" , אחרי שנים שחברות אופנה בארץ  נמנעו מלייצר צבע אדום ,נשי והחושני  עז ונועז  סוף סוף חברת גולברי מציגה צבעוניות של צבעים עזים וחזקים.



הצבעים ששלטו בתצוגה: אדום, קורל, מנעד צבעי הטורקיז, כחולים שונים ועוד.. המשתלבים יחד עם צבעים רכים יותר ונשיים כגון: פודרה, שמנת בייג' ,לבן ועוד...

והמלצתי האישית. "אזעקת טרנד הכי וואו שיש " היה האוברול שהיה הלהיט האופנתי של שנות השבעים  וגם בשטיח האדום זה הטרנד הכי לוהט.. וממשיך ומתחזק גם העונה ..וזכרו מה אני אומרת " אוברול זה
must "
ולפינה החמה שלי- פינת ACCESSORIES : העונה אני מרגישה שזה עונה שיהיה הרבה קש.. וכמו שאומרים "הקש ששבר את גב הגמל " בין הפריטים בקולקציה ניתן לראות מגוון כובעי קש , קבוצת תיקים קלועים, וכן חגורות אופנתיות.
לסיכום: היה מדהים ממליצה בחום.. ואם תראו מישהי מוכרת לכם עם אוברול הורס ותיק קש תדעו שזאת אני.. והגולברי שלי...
אוהבת
לימור אלזמי
יעוץ סטייל ותדמית
052-8209320
 








 




  
 
 







 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי