מעשה במשקפיים - coca style

26 בפברואר 2015

מעשה במשקפיים

הסטיילסטית לימור אלזמי משתפת אתכן בסיפור "מעשה במשקפיים".. תהיינה קשובות.. בטוח שלכל אחת יש סיפור כזה..או שרק לה?!

אז כן כן כן אני מאלה שלא נפרדת ממשקף שאני אוהבת, לא זזה מהבית בלעדיהם .. וחורשת תמידית על אותן משקפיים, אז כבר כמה שנים תופסים אותי בכל פוזיציה עם אותו משקף.. (איך נפלו גיבורים.. חחח)...

ישנן כאלה שאומרים לי.. תגידי את ישנה משקפיים.. כי כל הזמן את איתם חורף..אביב.. קיץ ..סתיו !!
ואז שאני כבר מחליטה להוריד אותם .. אומרים לי " לא זיהיתי אותך.. בלי משקפיים"..
אז הפוסט הזה חושפת לכן.. את החרישה האמתית וגם שמחה לבשר.. שזהו אין עוד חרישה... אירוקה  דאגו לי למשקף חדש..
אז המשקף שלי הוא המוכר והידוע של ג'ון לנון .. שאני תמיד צוחקת שכל פעם שאני מניחה אותו על חותם אפי ...ג׳ון לנון מהפך על קברו.
כבר שלוש שנים שהמשקפיים  מלוות אותי במסירות.. זה מה שנקנה "חרישה".

אז השנה רשת אירוקה החליטה לתת לסטייליסטים ולבחור את הקולקציה בהתאם לקהל הישראלי..
כמו כן לקוחות החברה ביקשו מותגים בינלאומיים, ונבחרו אלפי פריטים ודגמים טרנדיים מהקולקציות החדשות של בתי האופנה המובילים בעולם, וביניהם : Prada, Gucci, , Marc Jacobs, Juicy Couture, Dolce & Gabbana, Jimmy Choo, Ray Ban, OAKLEY,Celine, Roy Fire, Dior, Tiffany.
ובטח מאוד מסקרן אתכן מה אני בחרתי לעצמי.. לא אגלה לכן.. תנחשו לבד איזה מהם?



ונסיים בתמונה מהשקה של אירוקה


 
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל תדמית ונראות
 
 





 

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי