שעת כושר בסטייל - coca style

8 בפברואר 2015

שעת כושר בסטייל

 

הסטיילסטית לימור אלזמי הידועה כאחת שאוהבת לרוץ במרחקים..  אך לא בספורט בחיים עצמם.. נתבקשה לפקוד את חדר הכושר .. האם היא תצא מזה בחיים ?! ומה הדבר היחיד שיכול לגרום לה לפזז?  

 אז במקרה הזה רק סטייל יכול לעזור.. יצאנו עם הסטיילסטית לימור אלזמי לשעת כושר ומסתבר שמשהי התאהבה ובגדול!!

צילום: אלירן אביטל

אז אני שחשבתי שחדר כושר זה הרבה זיעה..ומעמסה בשבילי.. וכדיי לשכנע אותי להיות בחדר כושר , חברת פוראבר 21 הוכיחה לי שיש סטייל ושיק בחדר כושר, מכנסונים, טייצים צמודים, גוזיות , גופיות ,אימוניות והכל בצבעים ובגזרות מחמיאות., והצבעים השולטים הם: כתום-אדום, כחול-תכלת, וטורקיז - וצהוב.
אז הצטיידתי בגופיית סבא טורקיזית שמתחתיה מבצבצת גוזייה ומכנס טייץ שחורים וצמודים.
ויחד עם נבחרת בלוגריות מהשורה הראשונה.. היה לנו שיעור ספורטיבי כייפי עם הרבה מרץ ושיק. אז ממליצה כבר עכשיו לרוץ לרשתות פוראבר 21 ולרכוש את קולקציית הספורט החדשה activewear .
מבטיחה לכם שברגע הראשון שתלבשו את הקולקציה תרגישו חוזק ספורטיבי.. וניחוח שמשדר ״תני גז״ 
אז יצאתי מחוזקת באנרגיות והגעתי למסקנה שאני חייבת לנהל אורח חיים בריא, חטוב,ספורטיבי ושיקי..
והתמונות מדברות בעד עצמם..

צילום: אלירן אביטל

צילום: אלירן אביטל

 
אוהבת הספורטאית לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי