קוסמטישיק' - CosmetiChic - coca style

17 בפברואר 2015

קוסמטישיק' - CosmetiChic

הסטיילסטית לימור אלזמי שאוהבת כל בוקר לקום ולהיות אחרת, ופורים אצלה זה לא יום בשנה, אלא שנה שלמה, מכינה את עצמה לפורים הקרוב.

בשיטוטי סטייל כהרגלי נחשפתי לעולם צבעוני יותר מעולם האופנה, עולם של העזה, אומנות, ושמחה . עולם הקוסמטיקה הוא חלק מתרבות האופנה, גם הוא בנוי על טרנדים, גם הוא תלויי במזג האוויר (קיץ,חורף, וכ"ו) וגם הוא עמוס בשיק ובסטייל ואני מכנה  את עולם הקוסמטיקה בלשוני  - CosmetiChic
 
האני מאמין שלי - שאת מתלבשת זה לא רק בבגד זה כל הטוטל לוק. האיפור ,הקוסמטיקה ,הטיפוח ,והשיער זה חלק בלי נפרד מהחצאית שאת לובשת, ומהצמיד שאת עונדת.


אני וכלי עבודה שלי

אז בתור אחת שלא מורחת על עצמה פלטת צבעים צבעונית בפנים ומתפרעת יותר בצבעוניות בבגדים, דווקא אני התמכרתי שנכנסתי לרשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, גליתי פלטת צבעים מיוחדת תחת השם: BODY ART COLOR MAKEUP  - 15 גוונים צבעוניים ומקצועיים לאיפור אומנותי על הפנים השיער  והגוף.
הפלטה כוללת 15   צבעים אופנתיים וזוהרים, מושלמים לחג. האיפור מתקבע ונמרח  בקלות ובמהירות, אינו מלכלך, עמיד מאוד וקל להסרה. כמו כן, ניתן לרכוש צבע בודד לציורים ספציפיים..
הוראות שימוש: תזכרו בימי הגן, את ציורי צבעי הגואש משתמשים מכחול איפור .יש לטבול מכחול איפור במים לפני השימוש בצבע.  בתום השימוש יש להקפיד על סגירה הרמטית על מנת למנוע את התקשות הצבע. ניתן ליצור גוונים שונים באמצעות ערבוב צבעים.
 
אצלי השיער מועד לפורענות, וחייב שינויים אובססיביים און ליין. אז החלטתי לתת את שערי ולהיות שפנפנה של ניסיון ולהוסיף פס סגלגל בשערי.. ומודה שהתאהבתי.

הפלטה צבעים המדהימה

אמנית האיפור טל פלג


אמנית האיפור טל פלג
אמנית האיפור טל פלג
 
אני מבטיחה לכם שאתם תתאהבי בפלטת הצבעים , ותרצו כל יום פורים.
למי שאוהבת לחדש את עצמה כל פעם באיפור ,טיפוח, וקוסמטיקה ממליצה מאוד להיכנס לחנות SACARA
אוהבת תמיד -
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320




אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי