איזה מייק אפ בשבילך.. בבקשה? - coca style

12 במאי 2015

איזה מייק אפ בשבילך.. בבקשה?

הסטיליסטית לימור אלזמי מגישה לכן תפריט מייק אפ ..ותתפלאו גם במייק אפ יש מדיום ריר ועד וול דאן !

למען גילויי נאות אף פעם לא למדתי איפור , אבל מגיל ממש קטן גדלתי בבית מטופח שחיים ונושמים קוסמטיקה..הכל בזכות אמא שלי שהיא ד"ר לקוסמטיקה, אז יש לי ניסיון מהבית!!!

 יש לי שאלה לי אליכן ,איך אתן בוחרות את המייק אפ שלכן? האם לפי סוג העור ? גוון? מחיר ? מותג (המייק אפ של הפרסומת) ?
 
הנבחרת שלי למייק אפ
 
אז איך  איך בוחרים מייק אפ ?
 
העיקרון הראשון הוא לזהות את סוג העור ולפנות רק לחברה שיש לה מייק אפ עבור סוג העור שלכן.. אל תתפתו למייק אפים שכתוב עליהם מתאים לכל סוג עור ( כי אין חיה כזאת).
השלב הבא גוון- הטעות הכי נפוצה לבחירת מייק אפ היא על כף היד ..טעות קריטית כיוון  כשהגוון של הפנים  שונה מכף היד. ולכן הקדישו זמן לבחירת הצבע המושלם הניחו אותו על קו הלסת והצוואר ומיד תצאו לאור השמש עם מראה ובדקו האם באמת הגוון זהה,
בקיץ  הקרב ובא ..יש להשתמש בגוון קצת יותר כהה מהרגיל  בגלל שבקיץ משתזפים.
והדבר האחרון מייק אפ של פרסומות..או מייק אפ לפי תקציב..אני מאמינה שבפנים ובעור הפנים צריך הכי השקיע ואפילו יותר מבגד (ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה..חחח) זה העור שלנו הוא ילווה אותנו עד 120 שנה ולכן אסור להתפתה ולקנות גרביץ'..
לגבי המייק אפ של הפרסומות אל תאמינו.. אף אחת באמת לא תראה אנגילנה ג'ולי.. והכל בפרסומת זה פוטו שופ!!
 
אז אחרי שהעמסתי במידע והעמסתי עליכן"בשפכטלים" ,בחרתי שלושה מייק אפים טובים ביותר- הנבחרת שלי :
1. מייק אפ רבלון טבעי cc cream age defying -מייק אפ נעים ורכרוכי.. כמו שנאמר להיות עם ולהרגיש בלי ,מיועד לאוהבי לחות ולנשים שהמראה הטבעי מאפיין אותם.מיועד לנשים שלא מעמיסות באיפור אפילו הייתי מגדירה אותו כמייק אפ יום שהוא קליל וטבעי.
ורק לפרוטוקול חשוב לציין שהמייק אפ הזה זוכה פרס מוצר השנה 2015 אז מומלץ בחום- והוא אצלי בשידה!!
2. מייק אפ ופודרה של מיבליין מסדרת dream  , אם החלום שלך זה להראות תמיד שזופה , ולסנוור עם איפור מושלם אז המייק שזוף מסוג matte mousse ייתן לך מראה מדהים , מרקם של אבקה וקטיפה מומלץ יחד עם הפודרה המשזפת שלו dream sun .  היתרון שנותן לך מבט שזוף וסקסי ובלי להיות בשמש..אז לזאת ששאלה אותי אם הייתי בים בשישי.. לא מרחתי מייבליין!!
3. מייק אפ בריאותי oxygenetix מיועד לעור שעבר טיפולים אסתטיים - לכל אלה שמגיעות לקוסמטיקאיות ועושות פיליניג ויוצאות עם עור אדום..וצועקות איך אני יוצאת לרחוב? יש תשובה המייק אפ מדמה שכבת עור, לא מדובר באיזה מסכה.. אלא  בכיסויי בריאותי מושלם שעמוס בלחות וגורם לעור לחזור לשגרה- מומלץ מאוד.
 
 
תתמרחו לכן בגוון ההולם אתכן, לפי עורכם,ולפי בחירותכן.
 
אוהבת לימור אלזמי
יזמית אופנה - יעוץ ותדמית
052-8209320


2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי