מה הטרנד שעשה עלייה לישראל?! - coca style

17 במאי 2015

מה הטרנד שעשה עלייה לישראל?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה את הטרנד שרץ בחו"ל ופוסע בצעדי ענק לישראל.. "טרנד הג'ינס" - על פניו .. הג'ינס הוא נצחי ואף פעם לא טרנד ,אז איך בכלל אני מעיזה להגדיר את הג'ינס כטרנד ..

 
אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את הטרנד הבא- "ג'ינס ועוד ג'ינס "-להתלבש מכף רגל ועד ראש ורק ג'ינס-
 
אם עד היום זה היה נשמע לא קשור ולא הגיוני.. אז מרגע זה ממש התמונה משתנה. .כל פאשניסטה  שתנקוט באמצעי זהירות ותעמיס בחן ..תהנה מהתוצאה.

איך לובשים ג'ינס מכף רגל ועד ראש? 
1. אפשרויות לבוש- לבדוק מה יש לנו בארון ג'ינס ולעשות מיקס אנד מאצ'.. כמו כן משחקי צבעים של ג'ינס בהיר וג'ינס כהה..
2. רשימת קנייה - אחרי שבדקנו מה יש..קונים את מה שאין .. אופציות לרכישה - מכנס ג'ינס /חולצת ג'ינס/ ג'קט ג'ינס / ווסט ג'ינס /שמלת ג'ינס/ חצאית ג'ינס /ומחוך ג'ינס ואפשרות הכי מקסימה בעיניי לשיק הטום בויי היא האוברול ג'ינס.
3. לרכך את ההופעה עם אקססוריז - לשבור את מראה הג'ינס עם תוספת מרעננת של עגילים, שרשרת ותיק ,ואפילו מטפחת קשורה על הראש- שיק!
 
עדין מבולבלת לא יודעת איך ,מה, איפה? 
 
תתקשרי אליי ותציקי לי.. וכמו כן אני ממליצה לבקר בג'י סטאר במתחם שרונה תל אביב ,שם יחכה לך מדפי ג'ינס בשלל של צבעים בהירים וכהים,דגמים מיוחדים לגברים ולנשים החל מג'ינסים עם קרעים, אוברסייז,לוז,סקיני, אני הייתי בחנות של ג'י סטאר והכי נהניתי לראות את כל התפתחות הג'ינס  , כל התעסקות בהיסטוריה של הג'ינס מעניינת לחשוב שפעם ג'ינס היה בגד עבודה והיום זה בגד שמכבד אפילו את שטיח האוסקר.

הם פרגנו לי בדף האינסטגרם שלהם.. ואני ממשיכה את הקרמה ומפרגנת גם 
כנסו לדף הפייסבוק- יש שם דברים הורסים https://www.facebook.com/Gstartlv?fref=ts
 
 
 
 
אני יודעת שאתן קוראות את הפוסט ואומרות מה אבל קיץ... יהיה חם עם ג'ינס..אז נכון זה תופס במכנסונים בווסטים קצרים מחוכים וחצאיות מיני שיק של שנות ה 60 .. ואגלה לכן סוד שהטרנד הזה ימשיך איתנו גם בחורף אז שווה מעכשיו להשקיע במלתחה שכולה ג'ינס..
 
אז איך נשמע לכן?! קדימה תעלו על ג'ינס..
אוהבת תמיד
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

צילום -יח"צ

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי