נעל נוחות שיק או שוק ?! - coca style

2 ביוני 2015

נעל נוחות שיק או שוק ?!

הסטיילסטית לימור אלזמי זאת שהתריסה בזמנו נגד נעלי נוחות..חוזרת בה.. ומספרת מה גרם לה לשנות את דעתה?

Crocs&more

אם עד לפני שנה הייתם אומרים לי שתראו אותי מהלכת עם נעלי פלסטיק או כל נעל נוחה הייתי אומרת בחיים לא..ואין סיכויי.
אבל אז הבנתי שבאופנה אין דבר כזה להגיד -לא!!

אז מה היה פעם שגרם לי להגיד לא לנעלי נוחות ; הסיבה נעוצה שהנעלים נתפסו עבורי כנעל בית חביבה..בלי ניצוץ של סטייל..והכי שוק שיש.. נעל של הסבתות. 

אבל שעושים מיתוג של נעל והופכים את הנעל /כפכף ליצירת אומנות.. אז אני משנה עמדה

איפה אפשר לקנות את הנעלי נוחות הכי שיק שיש?
 
קרוקס אנד מור -Crocs&more - טוב בטח גם אתם מזמזמים את המותג בגלל הפרסומת.. אז כן קיים חוסר מודעות שאנשים חושבים שבקרוקס יש רק נעלי פלסטיק וגם אני כזאת..מסתבר שבאתי לקנות נעל נוחות  וגיליתי חדשנות וטרנדים נוספים, בלנסטונד ,שול , פאייז נעלי אופנה שטוחות. 
אני נדלקתי במיוחד על נעלי סטייל שלהם !!!



טבע נאות- הפתיעה בענק והביאה נעלי נוחות מדהימים וגם עם אופציות סטייל משובח, המעצבים של הרשת דואגים שתהיה נעל אופנתית ונוחה. ממליצה לבקר ברשת , זה מותג ישראלי שעושה צעדי ענק בשוק הבינלאומי. אז איךאומרהמותג "את הכי יפה שנוח לך.." 

 
טבע נאות




 
 
הליכה נעימה 
אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי