תנו לגדול בשקט - coca style

19 ביוני 2015

תנו לגדול בשקט

הסטייליסטית לימור אלזמי מעניקה פוסט ייחודי לכל האמהות שרוצות לפנק את הגננת והמורה של ילדם ולא יודעות מה לקנות?! 

אז הכל התחיל שיש לי חברה שתמיד מתייעצת איתי במתנות וביקשה ממני מתנה ייחודית לגננת של הבת שלה , היא אמרה לי שהיא רוצה מתנה עם משמעות אז המצאתי לי מתנה בשם "תנו לגדול בשקט" - מתנה הומוריסטית לגננת שחוזרת לבית אחרי שנה מלאה ברעש ובלגן עם הילדודס, והדבר היחיד שהיא רוצה וזועקת זה לנחת ולשקט. 
 
 
בחנות ללין מצאתי את מבוקשי- 
מכסה לעיניים מרגיע ומפיג מתחים - נותן מנוחה חלומית ומרגיע.
מסג'ר לראש - מדובר ברצועות מתחת שמניחים על הראש וזה מרגיע ברמות שאי אפשר לתאר 
מתנה לגוף - קרם גוף חלומי בניחוח קוקוס , וקרם ידיים בניחוח וניל. 
טריק שאהבתי מראה ומסרק מתקפל קטן קטן.
למען גילוי נאות היה שם מבצע 3+3  ( #לליןשלושפלוסשלוש ) אז קניתי מתנה לגננת ואפילו נשאר לי לפנק את עצמי במתנה - מה שנקרא שווה רצח !!! 
ממליצה לגשת לחנות ללין.
יש הרבה מה לראות. 
אוהבת 
לימור אלזמי
יזמית אופנה 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי