למה הפנים שלך זקוקות? - coca style

5 ביוני 2015

למה הפנים שלך זקוקות?

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה פוסט מרענן לעור הפנים שלנו ואיך נחדיר להם לחות ?

מחקרים מגלים שהסיבות האמתיות לעור שמתבגר זה לא דווקא זקנה ,אלא סיבות סביבתיות כגון אקלים,תזונה,לחצים, ולכן למרוח על עצמנו קרמים זה לא בגדר המלצה אלא בגדר חובה.. בדיוק כמו שאנחנו דואגות לשתות לרוויה כדי לא להתייבש, כך גם העור שלנו חייב שנעניק לו לחות שלא נזדקן ונתקמר.
חברת  SABON היא חברה תוצרת כחול לבן, היא גאווה ישראלית. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה.
יותר מכל מה שאני אוהבת אישית במוצריה זה את הריחות הנעימים והשילובים הקסומים .

רשת SABON  השיקה מוצרי טיפוח לעור הפנים. המוצרים, לניקוי, טיפול, הזנה וטיפוח עור הפנים, עשירים ברכיבים ובשמנים טבעיים הנבחרים בקפידה כדי להשיג את התוצאות המבוקשות מכל מוצר ומתאימים לכל סוגי העור ומותאם למזג האוויר הישראלי; בשונה מחברות מחו"ל שלא מודעים לאקלים שלנו , ולכן המלצתי היא להשתמש בקרמי פנים דווקא במוצרים ישראלים בגלל שאוכלוסיית המדגם זה הישראליים.

אז למי שרוצה שיהיה לה סדר בכל מוצרי הקוסמטיקה, שיהיה לה את כל המוצרים מאותו חברה , יש קיט של שנקרא SPARKLING WISHES
הקיט מכיל מוצרים בסיסיים לטיפוח עור הפנים העשירים בוויטמין E ובשמנים טבעיים ומתאימים לכל סוגי העור. המוצרים מרגיעים את העור, מטפחים ומזינים אותו ושומרים עליו מפני קרני השמש.
התענוג האמתי זה הניחוח העדין והמרענן גזר,מנטה ועוד.
המארז כולל בתוכו- קרם לחות לפנים,פילינג,סבון מקציף,ספוג רחצה וסרט לשיער.

מבטיחה לכן הנאה צרופה בכל פעם שתנחי את הקרם על פנייך אני מאוהבת בקרם עד כדיי כך שלפעמיים גם מגניבה לחות לידיים (אל תגלו..)

מומלץ בחום גם כמתנה פינוקית.

באהבה
לימור אלזמי-יזמית אופנה.
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי