תחזית החורף 2015 - מתצוגת האופנה של רנואר - coca style

27 ביולי 2015

תחזית החורף 2015 - מתצוגת האופנה של רנואר

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה לראווה את התצוגה הכי אופנתית של רנואר 2015 ומספרת לכן מה היה הבוקר הזה בתצוגת האופנה ומה אנחנו הולכות ללבוש בחורף הקרוב.
 

אז לכל אוהבי שנות ה 70 החורף הזה הולך להיות רב גוני עם גזרות וצבעים וסוגי טרנדים שונים .
מהם הצבעים שישלטו החורף ?
התצוגה פתחה בצבעים ירקרקים ממש "מדיי צבא של רנואר" , יהודה לוי כבש עם חיוכו ונתן לנו לחשוב כאילו הוא נולד להיות דוגמן.  הצבעים ששלטו הם: גווני הצהוב ,חרדל, חום, בורדו והצבעיים הקלאסיים הנצחיים שהם הלבן,שחור,וזהב.
 
מה אהבתי בתצוגה ?
הרגשתי שגיל הנעורים חוזר, ילדי הדיסקו שוב  כאן עם התלתלים והטראש שלהם.
מה שעשה לי טוב שאהבת חיי, טרנד הפרזים, טרנד הפרוות  והעור נשארים , כמו כן יהיו שמלות מתנופפות ברוח עם פרחים ורקמות בסגנון "הוינטג'- סבתא שיק " .
התצוגה בסך הכל היתה מכלול של טרנדים היו פעמים שהרגשתי שזאת אופנה מ"רוסיה באהבה" בגלל הצמר, הפרוות והגברים שהיו עם  שמיכת פשמינה . והיו פעמים שהרגשתי שזה חיילים במסדר צבאי בגלל הצבא זית ששלט ..
בסך הכל אני יכולה לציין שזה חורף, וזה ידוע שבחורף אין הרבה תעוזה הטרנדים תמיד ממוחזרים והדבר הכי טוב בכל זה שאת מעלה ניחוח נוסטלגי לאופנה של פעם.
נשים יקרות אם אתן רוצות להתחיל לארגן את עצמכן, תפזרו את התלתלים, שימו תוחם חום בשפתיים (פנינה רוזבלום בטוח תשמח),
קנו כובעים, חגורות עבות , פרנזים וצבעי אדמה ואתן מסודרות לחורף 2015 .
 

רק שתדעו שכנראה שחושי הסטייל שלי פועלים נכון כי הגעתי להשקה עם אוברול ירוק שמתאים בדיוק לעונת החורף הקרובה ואם ממש בא לכם להציץ כנסו לאינסטוש שלי limoralzami .
אז תודה לרנואר ותודה ליהודה לויי שהצלחתם להחזיר אותי למציאות שאוטוטו חורף.
חורף נעים עמוס בסטייל
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי