הנבחרים שלי מתוך MALU WILZ - coca style

12 ביולי 2015

הנבחרים שלי מתוך MALU WILZ

הסטייליסטית לימור אלזמי נחשפת בפעם הראשונה לחברת הענק malu wilz ויוצאת עם ברק בעיניים תרתי משמע. 

 

זה לא סוד אני לא מאפרת , אבל בזכות הדינמיקה שלי עם כל המאפרות המובילות נחשפתי לעולם האיפור המקצועי , השבוע הזמינו אותי ועוד נבחרת של בלוגריות להכיר את מותג האיפור MALU WILZ.  מדובר באחד המותגים המובילים בשוק האיפור המקצועי באירופה , ובגרמניה הוא נחשב למותג האיפור מס'1.
מה יש במותג הזה שהצליח לכבוש - MALU WILZ
שרית חדד משתמשת קבוע במוצרים, הבלוגרית  היוטיוברית המהממת מורן טרסוב תמיד ממליצה על האיפור המקצועי שלהם. ואני עבדכן הנאמן ממליצה לכן את המוצרים הספציפיים "הנבחרת" שאני אישית אהבתי.
 
הנבחרת שלי מתוך חברת האיפור   MALU WILZ
 
malu wilz

מעבה ריסים - במקום להשתמש במעגל ריסים יש להם מסקרה לבנה שמרימה את הריסים ועושה נפלאות, אל תדאגו לא תשאירו עם לבן בעיניים זה מתייבש ונשאר שקוף.

ג'ל גבות- מודה שעד שלא הכרתי את זה הייתי מציירת ומשלימה את הגבות, הג'ל גבות נראה ממש כמו מסקרה ונותן מראה טבעי.ואני אומרת חיי השתנו מאז שהכרנו.

שמן הגנה לשפתיים -כל האודמים העמידים בדר"כ הם בעלי חומרים מסרטנים ומבגרים לאט לאט, ויוצרים  קמטים מסביב לשפה , בחברת  MALU WILZ יצרו שמן B טהור עם שמן חמניות שמטרתו להגן על מרקם השפתיים.

בסיס נייטרלי ומזין לצללית עיניים- בעל מרקם של קרם.מונע קמטים בעפעף והופך את הצללית לעמידה במים. הצללית נראית הרבה יותר אחידה וצבעה חזק יותר.בעלת עמידות גבוהה.
 
גלוסי  סטיק- לי מפריע שרוב הגלוסים שאני שמה נותנים לי את ההרגשה שיש לי דבק מגע על השפתיים , ניסיתי את MALU WILZ המרקם נשאר על השפתיים מבלי ליצור תחושת דביקות, משאיר תחושה נעימה מאוד והכי חשוב אינו מכיל ריח (יש לי שריטה לגבי איפור אני חייבת ריח נטרלי) וגם מכיל מקדם הגנה בדרגת SPF25 , מושלם !!
 
כמובן שיש עוד מלא מוצרים טובים אבל הם באמת הנבחרת של האיפור שבאמת אהבתי, ניסתם עוד מוצר שאהבתם תגלו לי ... אשמח לנסות ולהתאהב גם.
 
לסקרנים ניתן להשיג  את המוצרים –בבית גרנטיק-ויצמן 32 ת"א 03-6950004, אצל המאפרות והקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ, ובאתר החברה לפרטים נוספים: אורית סלעי 052-2446600


 


שולחת נשיקות
לימור אלזמי יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי