מי המנצח שלי bb vs cc - coca style

16 באוגוסט 2015

מי המנצח שלי bb vs cc

הסטייליסטית לימור אלזמי מחפשת את כל הדרכים לעור יפה ומושלם ומוכנה להיות ה"קורבן ביוטי" שלכן.
והפעם מציגה דו קרב חדש בין שני קרמים חדשים skin perfection מבית לוריאל cc ו bb
הגברים באינסטגרם מיד ענו לי cc כנראה שחשבו שמדובר פה במידת חזייה..אז זהו שלא!!


מה ההבדלים בין cc ל bb
ההבדל המשמעותי בין שני הקרמים ש Bb עם גוון והשני Cc נראה קרם ובלי גוון אבל שאת מניחה על העור כדרך קסם  הוא נותן לך גוון
הדימיון בינהם ששינהם מטרתם להעניק לחות ושיפור המראה.
אז על מנת לנסות את המוצר עשיתי "תורנות צבאית של שבוע שבוע" , שבוע אחד השקעתי ב cc ושבוע אחר מרחתי bb
מסקנות משתי המוצרים -
קודם כל שינהם נמרחו בקלות,היו נעימים מאוד, נתנו תחושת רעננות ולחות לעורי .
איך אומרים שמגיע רגע ההכרעה " כולכן יפות אך יש רק זוכה אחת" - אז הזוכה שלי לשנת 2015 היא -  קרם BB, והסיבה היא שמאחר שאנחנו נמצאים בקיץ והוא בעל לחות גבוה, גם מקדם הגנה spf 25 ,וגם מייק אפ , אז אני מעדיפה את הגם וגם הזה . היתרון ב bb הזה מחברות אחרות שאני ניסיתי שהוא לא שמנוני הוא מתמזג עם העור ובאמת מסתיר ויוצר מרקם טבעי.
אולי הסיבה שבחרתי bb הוא כי בשעות הבוקר אני מנסה לייעל את עצמי בזמן ומחפשת פעולה אחת מהירה שתעשה אותי מושלמת תוך דקות ספורות.
 
באהבה ענקית ותתמרחו על זה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי