המדריך בסטייל- בברצלונה הקסומה - coca style

17 באוגוסט 2015

המדריך בסטייל- בברצלונה הקסומה

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה פוסט עם ניחוח חו"ל ספרדי וקוראת לכל הפאשניסטות להתייצב ליעד הכי הכי סטייל רשמו לפניכן יעד - ברצלונה !!!

אז לכל אוהבות סטייל, אופנה, תיירות וחיים טובים הרי לפניכן יומן מסע בסטייל עם המדריכה שלכן לימור אלזמי במדור חדש "לטייל בסטייל"
אז לכל אלה שחושבות שברצלונה זה רק צ'ה צ'ה צ'ה ,טלנובלות ,אופרות סבון, ופלמנקו תשכחו מזה, ברצלונה היא יעד חם חם לוהט לצעירים שיודעים להנות מהחיים!!

במחיאות כפיים ונפנופים קבלו את אתרי התיירות שחובה לפקוד בברצלונה- 

לאוהבי ההיסטוריה היהודית -לאלה שמחפשים ניחוח יהודי בברצלונה אז האתר התיירותי מונז'ויק הוא הר היהודים,מקום מדהים עם פסלים ועם נקודת תצפית יפיפייה, הנקודת תצפית שיש שם עוצרת נשימה



חובה להצטייד במניפת הסטייל שלי

לאוהבי אומנות -חובה ללכת למוזיאון פיקאסו, אצלי זה חובה מוסרית מאחר שאני גם מתחברת לאומנות בכלל ולפיקאסו בפרט, ועובדה שמידי פעם פיקאסו מתארח אצלי בבלוג (כן אני טובה בתחיית המתים חחח) . אחד המוזיאונים המרשימים בכל חדר וחדר רואים את התפתחותו של פיקאסו כאומן -אהבתי ביותר!! הכי מבאס אותי שהייתי מתה לצלם לכן תמונה של פיקאסו במוזיאון אבל השומרים שם לא מסכימים לצלם, אז לפחות נשאר לי מזכרת מהמדרגות למוזיאון פיקאסו חחח.

 
לאוהבי טבע ופסטורליות- הפארק הכי מדובר הוא פארק גואל, פארק עירוני מדהים עם פיסולים מיוחדים ,אריחי קרמיקה, צריך יום שלם לפארק הזה. אז אחרי מסע כומתה בפארק גואל,הייתי חייבת רגע של נחת, אז אומנם אני לא מתהדרת בכומתה אבל בשמלת פרחים כן !!
 
מניפת הסטייל  שלי גם בפארק הגואל





לאוהבי שווקים - שוק אל בוקריה נמצא בצמוד לשדרת הרמבלס, השוק הוא בגדר חובה, שוק מאוד תוסס וססגוני תתרשמו מארטיקים טבעים, שיקים מיוחדים ,פירות חתוכים, תבלינים, שקולדים מיוחדים ואפילו תזכו לראות פלאפל ישראלי.
 
 
לאוהבי אדריכלות וארכיטקטורה - חובה לבקר  במבנים הגותיים ,להתרשם בבניה המיוחדת של גאודי, לראות את "לה סגרדה פמיליה" שהיא כנסייה קדושה, ניתן להבחין בבנייה גותית מרשימה, השוס שעד היום ממשיכים לבנות את הכנסייה לדעתי זה קטע תיירותי !!

לאוהבי הפתקאות - טיבידאבו - במיוחד לאלה שרוצים להישאר ילדים לנצח , יש שם לונה פארק, והגעה לשם היא עם רכבת מיוחדת שמעלה עד לגבעת הטיבידאבו , יש שם גלגל ענק, ומתקני שעשועים -סוג של יורדיסני ספרדי.
לאוהבי ים ושייט- בתור מפקדת  בדימוס בבסיס חיל הים , חייבת לראות את הספינות מקרוב, הנמל נמצא בסוף שדרת "לה רמבלה" שם עומדות להם ספינות שייט , במשך שעה את שטה מסביב לברצלונה ונהנית מהבריזה .


לאוהבי היסטוריה - שער הניצחון חובה לבקר בו , הוא פארק פסטורלי עם פיסול מיוחד , הפארק מאוד קוסמי ושקט  שומעים את ציוץ הציפורים, ובמרכזו נמצא שער ניצחון שבו ברצלונה מברכת את האומות על התערוכה העולמית של ברצלונה , שווה להגיע להנות וחובה תמונה כמו שלי.
 
ולכל אלה שאוהבות אופנה וסטייל -לא באמת נראה לכן ששכחתי אתכן , אוטוטו פוסט אופנתי מה הסטייל בברצלונה ובינתיים עד שאפרוק את המזוודה המלאה בסטייל , תסתפקו בולוג מפנק על הטיול המהמם שלי- ותזכו לראות מה האופנה החורפית שאוטוטו דוהרת לישראל!!! חברתי המהממת כתבה לי הבוקר בהודעה שהיא צפתה בסרטון ושלא מדובר ב"ולוג" אלא ב"ווג" !!! ואני מסכימה בהחלט !!
צפייה מהנה


באהבה גדולה שלכן -
המדריכה בסטייל 
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320



2 תגובות:

  1. איזה יופי של תמונות ואיזה יופי של פוסט. בא לי גם!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי