כל הלהיטים החדשים בתחום טיפוח הציפרונים - coca style

5 באוגוסט 2015

כל הלהיטים החדשים בתחום טיפוח הציפרונים

הסטייליסטית לימור אלזמי הידועה כ"לקוהוליק" מציגה את ה"ציפורנים" ככרטיס ביקור של אישה , במקרה שלה היא יכולה לזהות אישיות לפי צבע הלק, סגנון המניקור ואורך הציפורן תקראו לה משוגעת היא לא... אבל "לקהוליק" בהחלט .

https://www.facebook.com/FunailzIsrael?fref=ts
פאניילז- מדבקות לציפורנים
 
הפוסט שיגרום לכולכן לשלוף ציפורניים ויספר לכן מה חדש בעולם טיפוח הציפורניים -
 
1. כל אישה גם אם לא מאמינה ב"אמונות תפלות" שהיא שולפת ציפורנים ואומרים לה "איזה ציפורנים ארוכות/יפות " תמיד היא צועקת בלחש :"שום בצל.. טפו טפו" ואחרי שנייה אם נשברת לה הציפורן " אויי ואבויי" רק אז היא מתחילה להאמין באמונות טפלות.
אני כבר לא מאמינה באמונות טפלות אלא במחזק ציפורנים שלי , ששייך למותג הלקים OPI לסדרה המדהימה הזאת קוראים NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR” ואני רק רוצה לציין שאם הייתי במדור של "ברכה בודקת" בזמנים מודרניים המוצר היה מקבל את כל חמשת הכוכבים , בתור אחת שניסתה כל מחזק וכבר האמינה "שמחזק ציפורנים זה רק לק שקוף" הפעם התוודיתי  למוצר מדהים , אבל קחו בחשבון שכדיי שיהיה לכן ציפורנים חזקות צריך זמן של "שבועיים" אבל זה שווה ביותר.
למי מתאים המוצר- לציפורניים חלשות, שבירות ופגומות שאחרי שבועיים בלבד את מרגישה בשינוי של ציפורניים חזקות יותר, ארוכות יותר, וכעת גם בוהקות יותר.
בשונה מכל לק מחזק שאנחנו מכירים הלק המחזק קיים גם בגוונים טבעיים כמו ורוד, חום ובז' , היתרון הגדול של הלק
 NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR”  שגם אם את חושבת שסוף העולם ואין סיכויו לציפורנים המפוצלות שלך אל תדאגי ,המחזק הזה זהה לפעולת ה"מלט" על הקיר, הוא משטיח את הציפורן ומספק לה מראה אחיד ויפה.
 

2. חברת קרליין השיקה שתי לקים שאני ממש אוהבת - טופ מאט top matt , בדר"כ כל הלקים של כל החברות הם מבריקים ובעלי ברק אז למי שלא אוהבת את הברק ואוהבת מראה סופר טרנדי מאט, חייבת כזה !!
היתרון שבמקום שתקני גוונים חדשים בצבע מאט את על כל לק שיש לך בבית מורחת את הלק הזה  ויוצא מאט .
המוצר הבא המציאו אותו בגללי אני ידועה כאחת שלא שומרת אמונים ללק יותר מ 24 שעות כי אני אוהבת לצבוע את עצמי כל יום מחדש .המוצר  gel coat נותן מראה לק מקצועי עם אפקט ג'ל שמתייבש בקלות ,למריחה קלה והסרה מהירה ללא מנורת חימום זה נראה קסם ומקבלת פרגונים על מה הטלפון של המניקוריסטית הפרטית שלי חחח .
3. ברשת sabon -הפתיעו בלקים של גוונים פסטלים ורדרדים, סגלגלים ,תכלת ועוד מתייבשים מהר ואני מאוד אוהבת אותם. 

ולה פינל'ה שתי דברים מיוחדים למכורות  - 
מדבקות funailz לציפורנים מדבקות מדליקות וצבעוניות עם קריצה,סטייל ושיק. של הדפסים מיוחדים כמו אננס, מנומר פרחים ועוד , המדבקות מתחדשות לפי טרנדים ,עונה ועוד. 
ערכת מניקור  sabon - ערכה מפנקת למניקור בגוון פסטלי  הכולל גוזז פצירה , משייף ותיק נוח לנסיעה , מאז שהכל מסודר בתיק הזה אני לא מאבדת שום דבר !!


ואחרי שפינקתן את הציפורנים תפנקו את הידיים בקרם ידיים אהבה בריח קקטוס ופלפל ורוד ,לניחוח הזה אני מכורה ולא מוותרת ..תנסו ותבינו על מה אני מדברת.


אז נשים יקרות לשלוף ציפורנים מטופחת ומסודרת כמו שכל אישה רוצה שיהיה לה.
 
באהבה
הלקהוליק שלכן
 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 
  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי